کد خبر : 8602
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

آتش‌سوزی مهیب در رشت بدون تلفات جانی مهار شد

آتش‌سوزی مهیب در رشت بدون تلفات جانی مهار شد

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: با تلاش گسترده ماموران ۴ ایستگاه آتش نشانی در رشت آتش در فروشگاه ابزار یراق مهار شد.

به گزارش گیلانستان ، شهرام مومنی در گفت‌وگویی، با بیان اینکه ساعاتی پیش یک باب مغازه ابزار یراق در خیابان شهدای گمنام رشت دچار حریق شد اظهار داشت: آتش سوزی مذکور به‌علت گستردگی زیاد به یک مغازه همجوار و قسمتی از سربندی آپارتمان مسکونی که در قسمت بالای این فروشگاه قرار داشت سرایت کرد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت علت حادثه آتش سوزی در این مغازه را نشت کپسول گاز مایع عنوان کرد و افزود: افراد این مغازه به‌علت نداشتن گاز شهری از کپسول گازه مایع استفاده می‌کردند که نشست این گاز موجب حریق شده است.

مومنی با تاکید بر اینکه به‌علت وجود مواد اشتعال‌زای فراوان موجود در مغازه چون تینر و رنگ گستردگی آتش در این حادثه زیاد بود بیان کرد: به لطف خدا آتش سوزی مذکور بدون کوچک‌ترین خسارت جانی با عملیات اطفای حریق از سوی آتش نشانان مهار شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران آتش نشانی از 4 ایستگاه به محل آتش سوزی اعزام شده بودند خاطرنشان کرد: 11 خودروی آتش نشانی اطفای حریق برای مهار آتش در فروشگاه ابزار یراق به محل اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با تاکید بر اینکه 30 مامور آتش نشان و 6 افسر ارشد آتش نشان برای مهار این آتش به عملیات آتش نشانی پرداختند افزود: در حال حاضر حریق در محل حادثه به‌طور کامل مهار شده است./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار