کد خبر : 75853
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1400- 18: 18

به مسئولین امیدی نیست، مردم بشتابند؛

آتش سوزی کامل منزل و لوازم زندگی یک روحانی گیلانی که به سرطان هم مبتلاست! + تصاویر

آتش سوزی کامل منزل و لوازم زندگی یک روحانی گیلانی که به سرطان هم مبتلاست! + تصاویر

.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی گیلانستان، حدود دو هفته پیش منزل مسکونی حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم خردکیش از اساتید برجسته و انقلابی حوزه علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی به طور کامل در آتش سوخته و دیگر آن منزل قابل سکونت خصوصا در این فصل سرما نمی‌باشد! (رشت – جانبازان)

ایشان در دانشگاه ریاضیات و کامپیوتر و معارف اسلامی و در حوزه فقه و اصول تدریس می کنند.

هرچند علت اصلی بروز این آتش سوزی در دست بررسی است اما احتمال عمدی بودن آن از جانب افراد ناشناس جهت ضرر و زیان وارد کردن به این روحانی برجسته و انقلابی زیاد می باشد.
در این آتش سوزی لوازم زندگی، جهیزیه دختر نوعروس، اسناد و مدارک علمی، کتابهای نفیس و دست نوشته های آماده انتشار ، مجموعه سخنرانی های علمی و حوزوی و … به آتش کشیده شد که این استاد را علاوه بر تحمل بیماری طاقت فرسا، دچار افسردگی و تألم خاطر نیز نموده است.

طی خبرهای رسیده ایشان به همراه خانواده خود بعد از حادثه آتش سوزی مکانی برای زندگی نداشته و فعلا در منزل یکی از همسایگان سکونت یافته اند.

گفتنی است این آتش سوزی و بحران درحالی به حجت الاسلام خردکیش وارد آمده که ایشان سالهاست دچار بیماری‌های صعب العلاجی چون سرطان خون بوده و نه تنها در تأمین هزینه های سرسام آور درمان خود با مشکلات فراوانی مواجه می‌باشد، بلکه توانایی مخارج اولیه زندگی‌ را هم ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار