کد خبر : 32362
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 دی 1397- 15: 17

آزادی “میم میم” از زندان و حضور در تجمع ۹دی شهرداری و روبوسی با برخی روحانیون!!

آزادی “میم میم” از زندان و حضور در تجمع ۹دی شهرداری و روبوسی با برخی روحانیون!!

تعدادی از روحانیون بی‌بصیرت که روزگاری با این شخص کلاهبردار ارتباطات تنگاتنگی داشتند، با دیدن یار صمیمی و باوفایشان اشک از چشمانشان بیرون زده و به استقبال وی شتافتند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، فردی سابقه دار و فاسد که در سالیان گذشته مسئولیت دفتر یکی از نهادهای کلیدی و حساس استان را بر عهده داشت و به علت سوء استفاده از جایگاه، تضییع بیت المال، جعل، کلاهبرداری، دزدی از اموال مردم و… راهی زندان اوین و سپس زندان لاکان رشت شده بود، چندی پیش با قرار وثیقه ۲۰ میلیارد تومانی آزاد گردید.

این فرد که معروف به “میم میم” بوده، برای اینکه به مردم نشان دهد از زندان آزاد شده است، روز یکشنبه ۹دی در تجمع مردم شهر در میدان شهدای ذهاب شهرداری شرکت نموده و همراه با مردم شعار مرگ بر فتنه گر نیز سر میداد!!

در این بین تعدادی از روحانیون بی‌بصیرت که روزگاری با این شخص کلاهبردار ارتباطات تنگاتنگ و حشر و نشر زیادی داشتند، با دیدن یار صمیمی و باوفایشان اشک از چشمانشان بیرون زده و به استقبال وی شتافتند و در ملاء عام با وی روبوسی و احوالپرسی نیز نمودند!

گیلانستان در حاضر جهت حفظ آبروی اشخاص، تمایلی به انتشار تصاویر و بردن اسم آن روحانیونِ نان به نرخ روز خور ندارد، اما اگر موعدش فرا برسد و این عزیزان از مفسدین اقتصادی و مالی اعلام برائت نکنند، چهره واقعی آنان را به مردم نمایان خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روشن دوشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶

حال این م.م. امروز شاهد مثال این ضرب المثله! (آب که سر بالا بره، غورباغه ابوعطاء می خونه!)

ناشناس دوشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹

بسيار كار خوبي كرد
تا كور شود آنكس كه نتوان ديد

Mahdi دوشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲

علی برکت الله

ناشناس سه شنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

والا روحانيت زمان م م پناهگاه داشت الان كه هيچ

ناشناس سه شنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵

خدايي آقاست

ناشناس سه شنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸

شرکت در اجتماع ۹ دی وظیفه هر مسلمان ولایتمداری می باشد‌ بزودی مشخص خواهد‌شد پیروان واقعی امام خامنه ای چه‌ کسانی می باشند در انجام‌ وظیفه تردیدی نیست بلکه در ترک‌ وظیفه باید تردید داشت ضمنا دزد و کلاهبردار و غارتگر اموال مردم‌ چگونه با وثیقه آزاد شده پس حکمی صادر نشده منتها شاید با این مسائ میخواهید از میدان به‌در کنید بسیجی همیشه باید در وسط میدان باشد
امام خمینی ره

روشن چهارشنبه , ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶

اینکه ایشون محکوم نشده پس خلع لباس شدن م.م چه معنای دارد؟ حالا شما ناشناس که معلوم نیست آقا یا خانم هستی حداقل مثل بنده ریا کن! اسم خودت را درست بنویس! ایشون برای ادای تکلیف مجتمع آدینه را باعث آبروریزی نماینده سابق ولی فقیه ( حجت الاسلام قربانی ) را با سوء استفاده ساخته و اینهمه هزینه برای مردم و اعتبار روحانیت درست کردنند؟!

رفتن به نوار ابزار