کد خبر : 3507
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

آقازاده: هربار با هم جمع شدیم، نتیجه ارزشمند گرفتیم/ عظمتی:اعضای ائتلاف در مسیر منویات مقام معظم رهبری گام بردارند/ کوچکی نژاد: تلاش کنیم تا این وحدت را ارتقا بخشیم

آقازاده: هربار با هم جمع شدیم، نتیجه ارزشمند گرفتیم/ عظمتی:اعضای ائتلاف در مسیر منویات مقام معظم رهبری گام بردارند/ کوچکی نژاد: تلاش کنیم تا این وحدت را ارتقا بخشیم

نشست خبری ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان گیلان عصر امروز(سه شنبه) با حضور گزینه های این ائتلاف در حوزه اتخابیه رشت، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار درگیلان، نشست خبری ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان گیلان عصر امروز(سه شنبه) با حضور گزینه های این ائتلاف در حوزه اتخابیه  رشت، برگزار شد.

سردار سید علی آقازاده در این نشست گفت: از هماهنگی ها و پیگیری های سردار علیزاده جهت ائتلاف و همچنین از رسانه ها جهت پوشش ائتلاف تشکر میکنم.

نامزد انتخابات رشت در ادامه گفت: بنده از اول هم عرض کردم به رسم ادب هم که باشد باید برای نهادهایی که نیرو های مفید را جمع کردند و پایگاه اجتماعی هم دارند، احترام قایل شد. تجربه نشان داده است هربار با هم جمع شدیم، نتیجه ارزشمند گرفتیم.

photo_2016-02-23_15-10-14

در ادامه این نشست سید ولی الله عظمتی نامزد دیگر مجلس شورای اسلامی و عضو ائتلاف اصولگرایان استان گفت: انتخابات رویشی از عرصه های سیاسی کشور و یک مانور سیاسی است که می تواند تاثیر فراوانی در سیاست داخلی و خارجی داشته باشد.

وی با بیان اینکه  امیدوارم اعضای ائتلاف بتوانند در مسیر منویات مقام معظم رهبری گام بردارند، ادامه داد: بنده در طول حیات سیاسی خود همیشه سعی در حرکت کردن در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتم و نوکری مردم را اصل قرار دادم.

نامزد انتخابات رشت در پایان گفت:این عرصه امتحانی است برای ما که سالم رقابت کنیم و وارد حاشیه نشویم و سعی نکنیم که مردم را گول بزنیم که برای خود طرفدار جمع بکنیم. مردم خودشان قدرت تشخیص دارند.

photo_2016-02-23_15-10-25

همچنین جبار کوچکی نژاد نماینده فعلی و نامزد مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت گفت: آرزو دارم برادران اصولگرایی که در جمع نیستند به جای من به مجلس بروند چون واقعا برای بنده پیروزی نیروهای ارزشی اهمیت دارد.

عضو شورای ائتلاف اصولگرایان استان تصریح کرد: همه باید با هم تلاش کنیم در چند روز باقیمانده این وحدت را ارتقا دهیم و بنده نه تنها در رشت در استان و کشور هم از ائتلاف اصولگرایان حمایت میکنم و معتقدم که خط امام و خط رهبری همان اصولگرایی است البته با احترام به تمام احزابی که در کشور فعالیت می کنند.

photo_2016-02-23_15-10-56

/8دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار