کد خبر : 4403
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

آقایان به جای تشکر از حجت الاسلام رفیعی، به این شخصیت عزیز توهین کردند

آقایان به جای تشکر از حجت الاسلام رفیعی، به این شخصیت عزیز توهین کردند

آقازاده به هجمه های تعدادی از افراد مسوول، غیرمسوول و نمایندگان برعلیه مواضع انقلابی و امربه معروف حجت الاسلام رفیعی اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام والمسلمین رفیعی حرف درستی زدند.

به گزارش درگیلان، سردار سید علی آقازاده در گفت و گویی با اشاره به واکنش‌های مختلف نسبت سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ناصر رفیعی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار کرد: حجت الاسلام والمسلمین حاج ناصر رفیعی به وظیفه شرعی خود عمل کردند.

آقازاده به هجمه های تعدادی از افراد مسوول، غیرمسوول و نمایندگان برعلیه مواضع انقلابی و امربه معروف حجت الاسلام رفیعی اشاره کرد و افزود: حجت الاسلام والمسلمین رفیعی حرف درستی زدند.

وی افزود: به هرحال و به هر دلیل ممکن چه از طریق افرادبومی و غیر بومی مسافر و غیر مسافر در گیلان بلکه شما کشور شئونات اسلامی رعایت نمی شود و حجت الاسلام والمسلمین رفیعی حرف درستی زدند به جای اینکه از ایشان تقدیر و تشکر بشود که بی تفاوت از کنار مسئله عبور نکردند بلکه اینهمه توهین به این شخصیت عزیز شد.

فرمانده دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: بیان یک منکر اجتماعی یا چیزی نظیر تخریب محیط زیست، باند بازی،معامله گری ،بیکاری، رکود،دنیا طلبی،حقوق های میلیاردی مدیران نباید به چاک قبای کسی بربخوردکه حجت الاسلام والمسلمین رفیعی به وظیفه شرعی خود عمل کردند.

آقازاده تاکید کرد: اینکه وانمود کنند مسئله بد حجابی در گیلان همه اش مربوط به مسافران باشد این اجحاف به مسافران است.

آقازاده در پایان خطاب به مسوولان ومردم گیلان گفت: وظیفه همه ی ماست که به فرهنگ دینی و آرمانهای شهدا و شهدای مدافع حرم که این روزها شاهد تشییع پیکر های مطهر این نسل از جوانان برومند گیلان هستیم،همت کنیم./احرار گیل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار