کد خبر : 44426
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آذر 1398- 49: 15

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

آقای استاندار! حرفتان را باور کنیم یا عملکردتان/ برای محکومیت چندین مدیر دولتی در انتخابات گذشته چه توجیهی دارید؟!

آقای استاندار! حرفتان را باور کنیم یا عملکردتان/ برای محکومیت چندین مدیر دولتی در انتخابات گذشته چه توجیهی دارید؟!

دولت شما در سراسر کشور از جمله همین استان گیلان در انتخابات دو سال پیش چندین مدیرش به جرم تخلف انتخاباتی دادگاهی و سپس محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، ارسلان زارع استاندار بوشهری گیلان که از حمایت لیست امید (بخوانید امید دولت در مجلس) بهره می برد به فرمانداران اعلام داشته اند “اصل بی طرفی در انتخابات باید رعایت شود” با سپاس از فرمایش ایشان اما این حرف وظیفه شان است و گفتن نمی خواهد و با گفتن هم باور به بی طرفی ایجاد نمی گردد؛ بلکه این عملکرد استاندار است که برای مردم باور ایجاد می کند.

حال از ایشان باید پرسید با این نکات زیر چه باوری به دست می آید:

۱: از چندماه پیش نیروهای ستاد روحانی و حزبی و بی تجربه مدیریت دولتی را به مراکز نزدیک انتخاباتی گماشته اید؛ آن هم افراد دخیل و حامی در فتنه ۸۸ که علیه رای مردم شوریده اند و تجربه حرکت ضد رای مردم دارند.

۲: دولت شما در سراسر کشور از جمله همین استان گیلان در انتخابات دو سال پیش چندین مدیرش به جرم تخلف انتخاباتی دادگاهی و سپس محکوم شدند.

۳: وزرای دولت یا مدیران ارشدش سفرهایی با شائبه حمایت انتخاباتی به استان دارند و نمایش انتخاباتی سفر لنگرود نیز نمونه ای از این شائبه هاست. هر چند به دلیل ضعف مدیریت اجرایی دولت روحانی، پروژه عمرانی خاصی هم ندارید که افتتاح کنید.

۴: تذکر جدی آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان به چینش انتخاباتی وزارت کشور و جواب منفعلانه وزیر نگرانی ها را دو چندان کرده؛ چرا که آیت الله جنتی همفکران مدیر دولت شما را در انتخابات مجلس ششم رو سفید کرده و می توانید از تاج زاده علت انفصال از خدمتش را بپرسید.

بنابراین باور ما به عملکرد شماست آقای استاندار، نه حرف شما.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار