کد خبر : 15175
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تیر 1396- 32: 12

آقای نماینده! اگر آنروز سپاه عقلانی فکر نمی‌کرد، الان یا کشته شده بودید یا اسیر تروریست‌ها/ طی سالهای ۵۹ تا ۶۶ چه کار مهم‌تری داشتید!؟

آقای نماینده! اگر آنروز سپاه عقلانی فکر نمی‌کرد، الان یا کشته شده بودید یا اسیر تروریست‌ها/ طی سالهای ۵۹ تا ۶۶ چه کار مهم‌تری داشتید!؟

اگر آن روزی که به مجلس حمله شده بود، سپاه عقلانی فکر نمی کرد و به حرف امثال شماها تن می‌داد الان چه اتفاقی برای جنابعالی رقم می خورد؟!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده اصلاح طلب مردم رشت در مجلس شورای اسلامی که توهین هایش به اشخاص و نهادهای مقدس جمهوری اسلامی گویا تمامی ندارد، در تازه ترین مصاحبه اش عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های اقتصادی و سازندگی را زیر سوال برده و به صراحت گفته است: خواهش ما از سپاه این است که عقلانی فکر کند/ فرمانده سپاه باوجدان خود روراست باشد“!!

جناب جعفرزاده! اگر آن روزی که به مجلس حمله شده بود، سپاه عقلانی فکر نمی کرد و به حرف امثال شماها تن می‌داد الان چه اتفاقی برای جنابعالی رقم می خورد؟! آیا غیر از این بود که یا کشته شده بودید یا اسیر تروریستها؟؟!!

اگر سپاه عقلانی فکر نمی‌کرد و شش تا موشک به مقر فرماندهی داعش در سوریه نمی زد و توان بازدارندگی را به دشمنان نشان نمی داد، آیا شما و اطرافیان عزیز و همفکران گرامیتان در آرامش و امنیت به سر می بردید؟!
آقای نماینده! بجای اینکه فرمانده سپاه با وجدان خود روراست باشد، بهتر است شما در خلوت خود با خودتان روراست باشید که اگر شما بجای فرمانده سپاه بودید در برابر این همه هجمه های ناجوانمردانه داخلی توسط افراد نادان که خود را قیم مردم میدانند چه موضعی می گرفتید؟

راستی آقای جعفرزاده! یک سوالی مدتهاست که برایمان پیش آمده و بسیار مشتاقیم که جوابش را بدانیم:

جنگ صدام علیه ایران در شهریور سال ۵۹ آغاز شد و ۸ سال به طول انجامید. حضرتعالی که بارها و بارها با افتخار از حضورتان در جنگ در “بهمن سال ۶۶ ” و جانبازی تان بعد از حدودا ۵۰ روز سخن می گویید، لطفا این را هم به مردم بگویید که در طی سالهای ۵۹ تا ۶۶ چرا احساس تکلیف برای جبهه در شما نمایان نشد؟ و به چه کاری مشغول بودید؟!

در این ۷ سالی که هزاران هزار نفر از جوانان عزیز و همیشه در صحنه این مرز و بوم در لبیک به ندای خمینی کبیر جان خود را در کف دست نهاده و سالیان سال در دفاع از جبهه حق رشادت و فداکاری نمودند، چه احساسی داشتید؟!

آیا بی اعتنایی و عدم حضورتان در ۷ سال اول جنگ، نشان دهنده “عقلانی فکردن کردن” شما و “روراست بودن با وجدانتان” است؟!؟

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

امید سه شنبه , ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

هرچند آقای جعفرزاده رو نان به نرخ روز خور میدانم وآدم غیر منطقی وبیسواد ولی متن شما دارای اشکالات زیادی است وضعفهای زیادی دارد کاش با قلم بهتر وباصلابت تری نوشته میشد

رفتن به نوار ابزار