کد خبر : 22540
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹

آمادگی گردانهای بسیج برای کمک رسانی به مردم در بحران احتمالی برف آینده/ هیچ چیز مانند لبخند رضایت مردم، برایمان لذت‌بخش‌ نیست

آمادگی گردانهای بسیج برای کمک رسانی به مردم در بحران احتمالی برف آینده/ هیچ چیز مانند لبخند رضایت مردم، برایمان لذت‌بخش‌ نیست

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: سپاه پاسدان ناحیه مرکزی در بارش احتمالی برف اوایل هفته آینده با آماده باش گردانهای بیت المقدس و تجهیزات سنگین و خودروهای کمک دار آماده کمک به مردم است.

سرهنگ پاسدار حسن حبیبی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی گیلانستان با اشاره به اینکه برجسته ترین امتیاز نظام مردم سالاری دینی برسایر نظامهای سیاسی، خدمتگزار بودن کارگزاران آن است، اظهار کرد: در نظام مردم سالار دینی مدیریت ها و مسئولیت ها امانت هایی هستند که مردم بر عهده کارگزاران گذاشته اند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه حفظ و ادای این امانت، خدمت رسانی به مردم است، گفت: خدمت رسانی با اقدام عملی جهت مشکلات گوناگون به ویژه در شرایط سخت و بحرانی؛ با اقدام عملی جهت رفع مشکلات گوناگون مردم تحقق می یابد. شعارگونه برخورد کردن با مطالبات مردم؛ تناقص در عمل و گفتار؛ موجب اذیت مردم خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اقتدار و توانمندی نظام اسلامی مرهون حضور ایثارگرانه مردم در عرصه های گوناگون است، ابراز نمود: حیات طیبه و عزتمند و خود باوری و استقلال همه جانبه حکومت دینی در پرتو تلاش و حمایت مشتاقانه و با انگیزه عموم مردم تضمین میگردد.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه سپاه پاسداران خود را مخاطب حوادث انقلاب در عرصه های مختلف میداند، تصریح کرد: بسیجیان عزیز هرجا که مردم و نظام نیاز به کمک و همکاری داشته باشند مشتاقانه و داوطلبانه حضور خواهند یافت و هیچ چیزی مثل لبخند و رضایت مردم برای آنها لذت بخش نیست.

وی در ادامه عنوان نمود: سپاه پاسدان ناحیه مرکزی در بارش احتمالی برف اوایل هفته آینده با آماده باش گردانهای بیت المقدس و تجهیزات سنگین و خودروهای کمک دار آماده کمک به سایر دستگاه های خدمات رسان از جمله شرکت برق و گاز و… بوده و از مردم عزیز هم میخواهیم در رفع مشکلات احتمالی با عزیزان امداد رسان مشارکت کنند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در پایان افزود: الحمداله با جلسات ستاد بحران برگزار شده در فرمانداری و شهرداری رشت هم افزایی خوبی بین دستگاه های خدمات رسان ایجاد شده و با امادگی لازم در جهت خدمات رسانی و جلوگیری از اختلال در معیشت همشریان عزیز اتخاذ شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار