کد خبر : 34218
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اسفند 1397- 29: 12

آنانی که می‌گویند استیضاح کنندگان نفوذی دشمن‌اند، در اصل خودشان نفوذی آمریکا و اسرائیل هستند/ ما دفاع از حقوق مردم را وظیفه خود می‌دانیم

آنانی که می‌گویند استیضاح کنندگان نفوذی دشمن‌اند، در اصل خودشان نفوذی آمریکا و اسرائیل هستند/ ما دفاع از حقوق مردم را وظیفه خود می‌دانیم

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی رئیس جمهور توانایی ندارد ارزاق مردم را کنترل کند، باید استیضاح شود.

جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با بیان اینکه نمایندگان مجلس با استفاده از اهرم‌های قدرتی و فشار در صددند مشکلات اقتصادی را حل کنند، اظهار کرد: یکی از این اهرم ها استیضاح رئیس جمهور است.

وی با بیان اینکه سری قبل علاوه بر اینکه در زمینه سوال از رئیس جمهور، دستگاه های دولتی فشار اوردند اما ما در مجلس از او سوال کردیم، افزود: خیلی ها در آن زمان ما را مورد ناسزا قرار دادند در صورتی که در همان جلسه رئیس جمهور ۴ اخطار گرفت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی رئیس جمهور توانایی ندارد ارزاق مردم را کنترل کند، باید استیضاح شود، گفت: یکی از نمایندگان می گوید اینهایی که استیضاح را مطرح کرده اند، نفوذی اسرائیل و آمریکاو دشمنان هستند، در حالی که درست بر عکس است و خودشان در زمین امریکا و اسرائیل بازی کرده و نفوذی هستند.

کوچکی نژاد تصریح کرد: نماینده ای که می گوید برجام جُک بوده که به مجلس بیاید، و مجلس حق ورود به برجام را ندارد و باید سریع آن را تصویب کرد، این حرف همان دستورات امریکایی‌ها است که نشان می دهد چه کسی در زمین آنها بازی می کند.

وی خاطرنشان کرد: دیگران که از حقوق مردم دفاع می کنند قطعا این دفاع هزینه دارد که دولت مسئله سازی و جوسازی علیه ما می کند اما ما از همه اهرم های نظارتی نمایندگان استفاده و وظیفه داریم در جهت رفع مشکل کشور قدم برداریم.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار