کد خبر : 43829
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

آیا استان گیلان به برکت دولت تدبیر و امید می خواهد از حاکمیت جمهوری اسلامی خارج شود؟!/ نگاهی به انتصابات از زاویه‌ای دیگر

آیا استان گیلان به برکت دولت تدبیر و امید می خواهد از حاکمیت جمهوری اسلامی خارج شود؟!/ نگاهی به انتصابات از زاویه‌ای دیگر

چرا اینگونه و در مقطع نزدیکی به انتخابات مجلس، دولتی که برگزار کننده انتخابات است برخی از حساس ترین سمت ها در رابطه با انتخابات را به نزدیکان فکری و حزبی خود می سپارد؟!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، ” من معتقدم حصر غیرقانونی و غیراخلاقی رهبران نستوه جنبش سبز باید هر چه زودتر پایان پذیرد ” حتما این پاراگراف نخست برای شما‌ تکان دهنده و عجیب بنظر آمده است بخصوص آنکه این‌جملات را در یک رسانه داخلی می خوانید والبته فصل انتخابات ریاست جمهوری هم نیست که این حرفها را از کارزار انتخاباتی کاندیدایی ( مثلا آقای حسن روحانی ) و یا نطق آتشین نماینده مجلسی ( مثلا یکی از نمایندگان خودمان در استان گیلان )بشنوید. ولی بیاییم با هم راحت باشیم‌اینجا گیلان است و ظاهرا و تحقیقا شما آزاد هستید اعتقادات اینچنینی خود را به زبان آورید!!!!( و یا اگر وضعیت همینطور پیش برود اینچنین‌خواهد شد)

کمی تحمل کنید، ما ابدا در فکر دست انداختن مخاطبان فرهیخته خود نیستیم ولی وقتی کسانی که مواضع مشخص در حمایت از آنچه که ادبیات رسمی حاکمیت ” فتنه ۸۸ ” می خواند ،داشته وارد سمت های حساس استانی می شوند( حالا می خواهد معاونت یک اداره باشد ویا فرمانداری) نباید از کسان دیگر خرده گرفت که از فردا چنین آشکار و با نیت های مشکوک از رفع حصر بگویند و یا حمایت از فلان جنبش( شما بخوانید فتنه) ! صدالبته که موضع ما در اینباره مشخص است و اینجا نیز در پی ارزش داوری مدعیات هیچ کدام از طرفین آن دعوای خانم برانداز نیستیم ،ولی معتقدیم یک بام و دو هوا در عرصه ممکت داری کار دست مان می دهد.

گامی جلوتر می رویم .آقایان اصلاحاتچی که خط فکری تاریخی خود را تا به امیرکبیر می رسانند ( اشاره است به مناظره درون گروه تاج زاده با زیدآبادی ) تاکنون یک تاکتیک آشکار که هم استراتژی آنان بوده است نداشته اند :” سازش کن ،اصلاحات را بعدا هم می شود انجام داد” آری ! سازش بمثابه هم تاکتیک و هم استراتژی برای ورود به حاکمیت وقدرت ،سیاستی که حزب توده و احسان طبری در مواجه با انقلاب اسلامی توصیه می کرد.

این خط فکری بهمان اندازه انحرافی است که خزعبلات احمدی نژاد و بهاری ها‌. و بهمان اندازه مضحک است که کوروش با چفیه انقلابی ایشان.آقایان که چنین و چنان فرمان خروج از حاکمیت را سر دادند( اشاره است به سخنان سعیدحجاریان ) و بعدا تمامی ارکان جمهوری اسلامی را به دروغگویی و تقلب متهم‌کردند حالا سمپات های آنان با سلام وصلوات وارد مراکز حساس حاکمیتی می شوند آنهم در استان گیلان.

اینجاست که باید گفت در گیلان چه خبر است و این دوگانگی که ممکن است منتج به استحاله کردن ارزش های انقلابی شوداز کجا نشات گرفته است ؟و البته آن کسانی که برای سخنرانی یک فردی که مدعی بودند جز فتنه گران است آن اعتراضات را کردند( اشاره است به سخنرانی آذرمنصوری ،۲۲ خرداد سال جاری) حالا کجا هستند و چرا سکوت کرده اند؟ اشتباه نکنید ما آتش به اختیار هستیم ولی فرمان انهدام وشورش را کسان دیگری صادر کرده اند و ما جز این قلم اسلحه دیگری نداریم.

لابد خبری نشده است.استاندار غیربومی ما در راستای تمنیات دولت اعتدالی ! در جهت جوانگرایی ، چند جوان را بنام ” اتحاد ملت ایران ” به سمت معاونت چند اداره گمارده است و ما هم باید از ایشان متشکر باشیم.آری ! ما براستی از این جوانگرایی خوشنودیم که حق جوانان فرهیخته و صبور گیلانی بسی بیشتر و رتبه ای بالاتر از این معاونت هاست.

ولی چرا اینگونه و در مقطع نزدیکی به انتخابات مجلس.دولتی که برگزار کننده انتخابات است برخی از حساس ترین سمت ها را در رابطه با انتخابات را به نزدیکان فکری و حزبی خود می سپارد که چه بشود ؟!! آیا جز این است که وقتی پول ، نفوذ و رسانه یکجا جمع شود دیگر فرقی ندارد دست بالا را با زور اسلحه حفظ کرد و یا قدرت لویاتانی یک دولت، نتیجه به مسلخ رفتن دموکراسی است و نادیده گرفتن مطالبات اساسی ملت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار