کد خبر : 7601
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

آیا سازمان فرهنگی شهرداری مقصر اصلی کلاس آموزش رقص است؟/ دم خروس ارشاد گیلان بیرون زد! + اسناد

آیا سازمان فرهنگی شهرداری مقصر اصلی کلاس آموزش رقص است؟/ دم خروس ارشاد گیلان بیرون زد! + اسناد

فارق از اینکه شخص آقای ثابت قدم و برخی اعضای شورای شهر رشت چه دستی در این قضایای اخیر داشتند اسنادی وجود دارد که مشخص شده اداره ارشاد گیلان هم به نوبه خود نقش بسزایی در قضایای اخیر ایفا کرده است.

به گزارش سرویس فرهنگی گیلانستان، بعد از قضایای اخیری که در شهر رشت پیرامون حضور زن رقاصه فرانسوی و کارگاه آموزش حرکات مدرن پیش آمده که موجب واکنش های بسیاری از مسئولین نیز شده، عمدتا پیکان حمله ها به سمت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و علیرضا قانع بوده است و به دلیل اینکه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بلافاصله همان روزهای اول در حرکتی سریع جوابیه ای به رسانه ها داد و این اداره را مبرا از هرگونه اعطای مجوز به برگزاری چنین کارگاهی دانسته و ارتباط خود را در این خصوص شدیدا تکذیب کرده بود، تمام این نابسامانی ها را به سمت سازمان فرهنگی شهرداری سوق داده شد.

فارق از اینکه شخص آقای ثابت قدم و برخی اعضای شورای شهر رشت چه دستی در این قضایای اخیر داشتند(پشت پرده ها متعاقبا اطلاع رسانی می شود) اسنادی به تحریریه گیلانستان ارسال شد که نشان دهنده “دم خروس” اداره ارشاد گیلان می باشد که مشخص شده این اداره هم به نوبه خود نقش بسزایی در قضایای اخیر ایفا کرده است:

1

2

3

4

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سلام پنجشنبه , 16 دی 1395 - 17:35

الان کجاش دم ارشاد هست؟ آیا میشه صرف داشتن مجوز آموزشگاه از ارشاد همه چیز را به گردنش انداخت؟ آیا غیر از این بود که پوسترهای این ورک شاپ زیرش آرم فرهنگی ورزشی شهرداری و با همکاریشون خورده بود؟! ضمن اینکه این برنامه هیچ مجوزی از طرف ارشاد نداشت ولی بخاطر حساسیتها با فشار و دخالت ارشاد لغو شد. لطفا و خواهشا واقع بین باشید و شانتاژ خبری رو بگذارید کنار. یا علی

رستم جمعه , 17 دی 1395 - 22:27

سلام
بیسواد دعوت نامه انگلیسی را بخون مهر ارشاد را نگاه کن بعد قضاوت کن , واقعا توی ارشاد استان چه خبره ؟وای ادم قحط بود

سلام شنبه , 18 دی 1395 - 8:21

برادر رستم عزیز. شما با سواد ، استاد ، پروفسور. اما نامه به زبان انگلیسی دعوتنامه ای هست برای همدان نه گیلان و از طرفی مهر مربوط به اداره کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد هست نه استان گیلان. در کل در اسناد چیزی به اسم ارشاد گیلان نیست به جز مجوز آموزشگاه که امری عادی هست. حالا اگر شما در نامه چیز دیگری میبینی حتما چشم بصیرتی داری که ما نداریم. کمی با فرهنگ بودن و با ادب بودن هم بد نیست برادر فرهنگی ….

سلام شنبه , 18 دی 1395 - 8:25

جالب آنجاست که از فرهنگی ورزشی شهرداری فقط و فقط نامه لغو هست حال آنکه همه چیز ربط به آنجا دارد… پوستر برنامه و مکاتبات جهت برگزاری را چرا رو نمیکنید؟؟؟؟!!! اگر واقعیت رو میگید باید کامل بگید نه اونی که به نفع جریان خاصی هست که این عین دروغه

رفتن به نوار ابزار