کد خبر : 44574
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 آذر 1398- 33: 19

با گذشت پنجمین روز از ثبت‌نام داوطلبان؛

آیا سردار مبارزه با فساد، به ندای مردم ستمدیده رشت لبیک می‌گوید؟!/ تصمیم “آقازاده” در انتخابات چیست؟

آیا سردار مبارزه با فساد، به ندای مردم ستمدیده رشت لبیک می‌گوید؟!/ تصمیم “آقازاده” در انتخابات چیست؟

با توجه به اینکه پنج روز از ثبت‌نام‌ها می‌گذرد هنوز حضور سردار سیدعلی آقازاده به عرصه انتخابات که عده زیادی از مردم ستمدیده انتظار او را می‌کشند، خالی است.

به گزارش گیلانستان، ماراتن انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی با ثبت‌نام نامزدها از دهم آذرماه ماه جاری آغاز شد و روند ثبت‌نام کاندیداها تا ۱۶ آذرماه جاری ادامه دارد.

نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از دهم آذرماه تاکنون به محل ثبت‌نام در فرمانداری‌ها مراجعه کردند و فرمانداری رشت نیز محل ثبت‌نام از نامزدهای این حوزه انتخابیه محسوب می‌شود اما با توجه به اینکه پنج روز از ثبت‌نام‌ها می‌گذرد هنوز حضور سردار سیدعلی آقازاده به عرصه انتخابات که عده زیادی از مردم ستمدیده انتظار او را می‌کشند، خالی است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس که با آغاز جنگ تحمیلی به ندای امام(ره) لبیک گفت و برای دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب عازم جبهه‌ها شد، ذره‌ای در این مسیر درنگ نکرد تا اینکه به جانبازی نائل آمد اما همچنان در جبهه‌ها حضور مداوم داشت تا از کیان اسلامی دفاع کند.

سردار آقازاده که سال‌ها فرماندهی سپاه قدس گیلان را به عهده داشت، مردم این دیار مدیریت او در ایجاد امنیت استان را به یاد دارند به‌ویژه اینکه دو سال حضور در کسوت فرماندهی انتظامی گیلان از نقاط قوت و درخشان سردار آقازاده است که توانست ایجاد آسایش را برای مردم این استان به ارمغان آورد.

ایشان با کوله باری از تجربه مدیریتی در عرصه‌های مختلف و پشتوانه خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی ورود کرد و مردم فرهیخته شهرستان رشت به او رای اعتماد دادند و برای مدت چهار سال در کسوت نماینده برای مردم این دیار خدمت کرد.

سردار آقازاده با عضویت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و گروه‌های دوستی پارلمانی ایران – آلمان، ایران – برزیل و ایران – کنگو به نمایندگی از ملت ایران در عرصه بین‌المللی حضور پیدا کرد و مدافع حقوق تمام مردم و کشور بود.

این عضو فراکسیون اصولگرایان در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی، همواره در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداشت و با پیگیری مصوبات در راستای پیشرفت گیلان به‌ویژه شهرستان رشت توانست اقدام‌های اثرگذاری انجام دهد.

سردار آقازاده که ریاست ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در گیلان را به عهده داشت، همواره پیشگام در مبارزه با فساد بوده و زندگی پاک او زبان‌زد عام و خاص است.

این روزها جمع کثیری از فرهیختگان در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و … با توجه به نزدیک شدن به انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی هر کدام به طور جداگانه یا با همدیگر گعده‌هایی را تشکیل می‌‌دهند و برای انتخاب نماینده اصلح خود رایزنی می‌کنند و در این رایزنی‌ها همواره نام سیدعلی آقازاده به عنوان سردار مبارزه با فساد، پیشرو در اجرای اقتصاد مقاومتی و مبارزه با سردمداران زر و زور تزویر بر زبان‌ها جاری است البته ناگفته نماند اظهار تاسف بیشتر گروه‌ها و جریان‌ها که در دوره گذشته سردار تنها با اختلاف یک‌هزار و ۶۰۰ رای نتوانست به مجلس ورود کند، را شاهد هستیم.

فرهیختگان رشتی با عبرت‌آموزی از دوره‌های نهم و دهم انتخابات مجلس و وجود برخی فسادها در بعضی از دستگاه‌ها به این نتیجه رسیدند که جریان‌های انحرافی بازهم برای شکستن آرای ورود نیروهای کارآمد به مجلس از کار نمی‌نشیند اما این درس‌آموزی موجب شده، خود را برای حمایت جانانه از سردار خوبی‌ها آماده کنند و همچنان چشم انتظار ورود ایشان در عرصه انتخابات نمایندگی این دوره از مجلس هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار