کد خبر : 28690
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1397- 25: 18

آیا فرماندار بوشهری معاون سياسی امنیتی استانداری گيلان می شود؟!

آیا فرماندار بوشهری معاون سياسی امنیتی استانداری گيلان می شود؟!

فرماندار دشتستان به معاونت سیاسی امنیتی استانداری گیلان منصوب شد.

به گزارش گیلانستان،سایت بوشهری اتحاد خبر اعلام کرد: دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان در نظر دارد معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استان گیلان را به باسابقه ترین فرماندار استان بوشهر واگذار نماید.

 در همین راستا حدود یک ماه قبل این پیشنهاد با عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر و همچنین ارسلان زارع فرماندار دشتستان در میان گذاشته شد که مورد موافقت هر دوی آنان قرار گرفت و حدود دو هفته قبل دکتر زارع رسما برای تصدی معاونت سیاسی امنیتی استانداری گیلان به وزارت کشور پیشنهاد گردید.

شنیده ها حاکی است چند روز پیش دکتر زارع برای مصاحبه تخصصی به وزارت کشور دعوت شد که تخصص و تجارب وی مورد تایید کارشناسان وزارت کشور نیز قرار گرفته است.

معمولا اخذ استعلام ها و تشریفات اداری و قانونی برای انتصاب معاونان سیاسی امنیتی استان ها حدود یک تا سه ماه زمان می برد که بر اساس شنیده ها برای دکتر زارع با زمان کمتری این تشریفات اداری در حال انجام است.

این سایت اعلام کرده است: دهه آخر شهریورماه ارسلان زارع در دشتستان تودیع و در شهر رشت به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان معارفه خواهد شد.

«علی اصغر جمشیدنژاد» بهمن ماه ۱۳۹۶ به پیشنهاد دکتر سالاری و با حکم وزیر کشور به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان منصوب شده بود که با توجه به مصوبه اخیر مجلس در خصوص کنار گذاشتن بازنشستگان از مناصب مدیریتی، جای خود را به «ارسلان زارع» می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار