کد خبر : 47063
تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398- 32: 23

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

آیا کوچکی نژاد یکی از گزینه های مورد حمایت اصلاح طلبان خواهد بود؟!!

آیا کوچکی نژاد یکی از گزینه های مورد حمایت اصلاح طلبان خواهد بود؟!!

برخی رسانه ها خبر از قرار گرفتن جبار کوچکی نژاد در لیست اصلاح طلبان داده اند و از آنجاییکه وی ارتباط خیلی خوبی با احمد رمضانپور نرگسی دارد، این ادعای رسانه ها دور از ذهن نمی باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، جبار کوچکی نژاد نماینده اصولگرای فعلی ۳ دوره شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با رد صلاحیت غلامعلی جعفرزاده امید بیشتری به پیروزی در انتخابات آتی مجلس گرفته است.

کوچکی نژاد هرچه زمان می گذرد، شاهد کاهش رأیش از سبد اصوگرایان و افراد ارزشی و انقلابی می شود؛ تا جاییکه در رای گیری های درون گروهی ائتلاف های اصولگرایان تاکنون نتوانسته نفر نخست هیچ لیست و جریانی قرار بگیرد.

اما به دلیل داشتن شبکه و ساختاری منسجم در میان محلات و روستاهای شهرستان، شانس بیشتری برای راهیابی به مجلس نسبت به سایر رقبا دارد.

از طرفی جبهه اصلاح طلبان نیز به دلیل رد صلاحیت های صورت گرفته، گزینه های مورد تاییدی برای خود تاکنون نتوانسته اند پیدا کنند، لذا برای عقب نماندن از اصولگرایان و کسب کرسی های مجلس بالاخره لیستی ارائه خواهند داد.

بر همین اساس برخی رسانه ها خبر از قرار گرفتن جبار کوچکی نژاد در لیست اصلاح طلبان داده اند و از آنجاییکه وی ارتباط خیلی خوبی با برخی افراد و جریانهای اصلاحات، خصوصا احمد رمضانپور نرگسی دارد، این ادعای رسانه ها دور از ذهن نمی باشد.

حال باید منتظر ماند که آیا در روزهای آینده شاهد حمایت اصلاح طلبان از نماینده اصولگرای رشت خواهیم بود یا کوچکی نژاد قرار گرفتن در لیست و تفکر اصلاح طلبان را محکوم خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱

همسان سازی حقوق برای بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان انجام نشده است ما جوان بیکار داریم لطفا اطلاع رسانی نمایید.تشکر

رفتن به نوار ابزار