کد خبر : 27252
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1397- 13: 14

آیا گزینه مورد وثوق جعفرزاده، شهردار بعدی رشت خواهد شد؟

آیا گزینه مورد وثوق جعفرزاده، شهردار بعدی رشت خواهد شد؟

خبرها حکایت از فشارهای نماینده رشت برای نشاندن گزینه مورد وثوق خود در شهرداری دارد.

به گزارش گیلانستان به نقل از ایرساگیل، پس از استعفای نصرتی از شهرداری رشت، از محمدتقی عبدللهی به عنوان یکی از گزینه های تصدی بر شهرداری رشت نام برده می شود. اما عبدللهی کیست و چه سوابقی در کارنامه خود دارد؟

بنا به آن چه در رسانه ها آمده است، وی پیش تر (حدود ۵ سال پیش) سودای شهرداری فومن را در سر می پرورانده است. سایت دیارمیرزا نزدیک به غلامعلی جعفرزاده در همان زمان به حمایت از حامد عبدللهی می پردازد و در این خصوص می نویسد: “محمدتقی (حامد) عبداللهی کارشناسی ارشد توریسم، فرزند شهید ، کارمند فعلی سازمان زیباسازی شهرداری رشت می باشد. عبداللهی یکی از جوانان خوش فکر و با آتیه اصلاح طلبان گیلان است که دارای نفوذ خاصی در دولت تدبیر و امید می باشد و افراد پرنفوذ سیاسی متعددی از او حمایت می کنند ویژگی بارز او این است که در هرکاری ورود کرد با استفاده از دانش و تجربه توانسته در آن کار موفق باشد وی در ضمن مدیر موفق تالار گلستان نیز می باشد. از وی بعنوان یکی از گزینه های جدی شهرداری فومن یاد می شود.” (اینجا را بخوانید)

اگرچه عبداللهی با اختلاف ناچیزی از تصدی بر شهرداری فومن باز ماند اما بعدها یکی از اعضای شورای شهر فومن، اظهاراتی را بر زبان می راند که به خوبی بیانگر نوع ارتباط و تعامل جعفرزاده و حامد عبدللهی است. سید نورالدین نعمتی، عضو وقت شورای شهر فومن در گفتگویی بی آن که نامی از جعفرزاده یا عبدللهی ببرد، به برخی اتفاقات زمان انتخاب شهردار فومن اشاره می کند و می گوید: به نماینده رشت چه ربطی دارد در امور فومن، دخالت کند؟ الان یکی از همان کاندیداهای مدنظر دوستان اقلیت، ۱۲۰۰۰ شام برای نماینده رشت داد، شد شهردار یکی از مناطق رشت! واقعیت ها را باید گفت!! نباید ترسید!! (اینجا را بخوانید)

نکته قابل تامل آن که حامد عبدللهی مدتی قبل از این اظهارات نماینده وقت شورای شهر فومن به عنوان شهردار منطقه ۵ رشت منصوب شده بود!!

اگرچه عبدللهی در روزهای اخیر با حواشی خاصی روبرو بوده است (همچون مخالفتش با نام گذاری کوچه ها به اسم شهدا) اما به نظر می رسد اگر به عنوان شهردار رشت انتخاب شود، مشکل خاصی را در اخذ حکم خود از وزارت کشور نداشته باشد چرا که در روزهای انفعال اصولگرایان گیلان، چاقوی نماینده رشت بیش از همیشه می برد!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار