کد خبر : 7746
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

آیت‌الله هاشمی از پیشگامان مبارزه با رژیم پهلوی بود

آیت‌الله هاشمی از پیشگامان مبارزه با رژیم پهلوی بود

نماينده ولي فقيه در گیلان و استاندار به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی در پیام تسلیت و مشترک خود عنوان کردند: آیت‌الله هاشمی از پیشگامان مبارزه با رژیم پهلوی بود و آبروی خود را در پشتیبانی از نظام مقدس اسلامی صرف کرد.

به گزارش گیلانستان ، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و محمدعلی نجفی استاندار این استان در یامی مشترک به مناسبت درگذشت ناگهانی آیت الله هاشمی رفسنجانی عنوان کردند: خبر درگذشت بزرگمرد ایران، عالم مجاهد، روشن‌بین و نمونه کم‌نظیر نسل اول انقلاب، یار دیرین امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب موجب تاثر و تألم خاطر شدید شد.

این پیام می‌افزاید: ایشان که از پیشگامان مبارزه با رژیم پهلوی بودند پس از پیروزی انقلاب نیز تمام توانایی، وجود و آبروی خود را در پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مصروف کرد و الگویی اسوه و حسنه از همراهی با مردم و عشق، علاقه و صمیمیت با نظام ورهبری را از خود برجای گذاشت.

قربانی و نجفی در پایان پیام خود آورده‌اند: اینجانبان این ضایعه مولمه و جانکاه را به  رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و ارادتمندان ایشان و قشرهای مختلف مردم تسلیت می‌گوییم و خداوند روح بزرگ آن مجاهد نستوه و مظهر اعتدال و عقلانیت در عرصه سیاست را در جوار معمار کبیر انقلاب و همسنگران به عرش رفته‌اش قرین رحمت واسعه فرماید./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار