کد خبر : 27857
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹

اتحاد و دوری از اختلافات عامل اصلی غلبه بر دشمنان/ دلیل خارج شدن مسلمانان از مسیر صحیح عدم شناخت دشمن است

اتحاد و دوری از اختلافات عامل اصلی غلبه بر دشمنان/ دلیل خارج شدن مسلمانان از مسیر صحیح عدم شناخت دشمن است

نماینده جنبش مقاومت اسلامی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه استان گیلان به اتحاد و دوری از اختلافات برای غلبه بر دشمنان تأکید کردند و دلیل ضعف دشمن را ظرفیت انسانی ملت ایران دانستند.

به گزارش گیلانستان به نقل از فارس، نماینده جنبش مقاومت اسلامی امشب در آستانه روز مقاومت اسلامی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه قرآن مرجع همه مسلمانان است اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها برای پیروزی مسلمانان وحدت و قدرت است که در قرآن نیز به آن بسیار سفارش و تأکید شده است.

ناصر ابوشریف یکی از علل خارج شدن مسلمانان از مسیر صحیح را عدم شناخت دشمن دانست و گفت: دشمنان اصلی ما به فرموده امام خمینی (ره) آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل هستند که علیه ملت‌ها ظلم و چپاول می‌کنند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزود: ما ایمان‌داریم که جمهوری اسلامی ایران و خط مقاومت پیروز خواهد شد چراکه این وعده راستین الهی است.

ابوشریف با بیان اینکه همه باید در مقابل کفار و ائتلاف آنان متحد باشیم تصریح کرد: جنبش جهاد اسلامی هرگز موضع خود را در زمینه مبارزه با رژیم صهیونیستی تغییر نخواهد داد بخصوص فلسطین در زمان حاضر در مرحله امتحان قرارگرفته‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان نیز با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سایه مقاومت به پیروزی رسید اظهار کرد: یکی از مؤلفه‌های قدرت در جمهوری اسلامی، مسئله مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی ایجاد خوف در بین مسلمانان را تلاش و توطئه اخیر دشمنان دانست و افزود: تنها راه غلبه بر این توطئه‌ها صبر و مقاومت است.

امام‌جمعه رشت گفت: به ادعای خود دشمنان، ترس آن‌ها از ظرفیت موشکی و هسته‌ای ما نیست؛ بلکه آنچه مهم است ظرفیت انسانی ملت ایران است.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل در مقابل مقاومت و سنگ‌های فلسطینیان به بن‌بست رسیده است خاطرنشان کرد: دلیل این قضیه مقاومت مردم فلسطین است.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه تمام دنیا علیه مسلمان جمع شده‌اند گفت: برای آنکه بتوانیم مقابل تمام هجمه‌های دشمنان بایستیم باید مراقب تفرق و تشتت باشیم.

فلاحتی تفرق و تشتت به‌ویژه تشتت مذهبی را عامل تسلط دشمنان دانست و بیان کرد: دشمنان از طریق شبکه‌های رسانه‌ای دنبال تزریق تفرقه به‌ویژه در میان سران و رهبران ملت‌ها هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان نداشتن بازار مشترک، عدم مبادلات پولی، دست‌های پنهان سلطه و عدم آگاهی دانشجویان و دانشگاهیان از قدرت بالقوه دنیای اسلام را از عوامل تفرقه برشمرد و افزود: برای آنکه فتنه دشمنان نابود شود، باید برای رفع این مسائل بکوشیم.

امام‌جمعه رشت روز مقاومت اسلامی را روز زنده نگه‌داشتن روحیه مبارزه با استکبار و استعمار توصیف کرد و خاطرنشان کرد: امید است این روز منجر به در کنار هم بودن ملت‌های مسلمان و تحقق وعده راستین الهی گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار