کد خبر : 39672
تاریخ انتشار : جمعه 4 مرداد 1398- 29: 10

اجتماع فعالین موکب های اربعین حسینی(ع) در رشت/ تصاویر

اجتماع فعالین موکب های اربعین حسینی(ع) در رشت/ تصاویر

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: هر گونه روابط و تعامل خادمان مواکب حسینی(ع) با هر کدام از زائران ایرانی و خارجی تبلیغی برای انقلاب اسلامی است.

به گزارش گیلانستان، اجتماع فعالین موکب های اربعین حسینی(ع) شهرستان رشت عصر پنجشنبه در سالن اجتماعات مصلی با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در این مراسمبا اشاره به اینکه جدایی بین دو ملت ایران و عراق دیگر بی معنا است اظهار کرد: یکی از برکات اربعین این است که دشمنان در جنگ ۸ ساله نتوانستند دو ملت ایران و عراق را از هم جدا کنند.
وی به اشاعه نغمه های کوری بعضی از غافل ها و نادان ها اشاره کرد و افزود: وحدت میان دو ملت ایران و عراق در پیشرفت اسلام می تواند موثر باشد.
امام جمعه رشت با تاکید بر خالص کردن نیت و عمل خادمان مواکب حسینی(ع)، بیان کرد: دستان خادمان مواکب حسینی(ع) باید از هر گونه حوادث پاک باشد ضمن اینکه توسل بسیار به امام زمان(عج) حائز اهمیت است.
آیت الله فلاحتی، خواستار سعه صدر خادمان مواکب حسینی(ع) شد و تصریح کرد: از خدا بخواهید به شما در ارائه خدمات به زائران حسینی(ع) حوصله دهد.
وی ادامه داد: خادمان مواکب حسینی(ع) در خدمت به زائران نباید از خود غافل شوند و بیشترین استفاده را از ایام سفر داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در گیلان به سیل کاروان زائران اربعین حسینی(ع) اشاره کرد و گفت: جمعیتی که فضای نجف و کربلا را پر می کند خاستگاه عظیمی برای تشیع است و یک ارزش محسوب می شود.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه خادمان مواکب حسینی(ع) به خروجی فعالیت های خود توجه داشته باشند، خاطرنشان کرد: زائری که از کربلا بر می گردد باید دارای اخلاق حسینی(ع) باشد.
وی، ملت های عراق و ایران را در کنار همدیگر دانست و یادآور شد: از دولتمردان می خواهیم سفر به عتبات عالیات برای زائران ایرانی همواره باز باشد.
امام جمعه رشت در پایان اظهار کرد: هر گونه روابط و تعامل خادمان مواکب حسینی(ع) با هر کدام از زائران ایرانی و خارجی تبلیغی برای انقلاب اسلامی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار