کد خبر : 40762
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مرداد 1398- 31: 18

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز در رشت/ گفتمان ایران گفتمان مقاومت است

اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز در رشت/ گفتمان ایران گفتمان مقاومت است

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز گفت: بیش از ۶۰ مهندس بسیجی ما کشاورزان را تحت پوشش قرار داده‌اند و با اهدا ملزومات موردنیاز شیوه جدید کشاورزی را نهادینه کرده‌اند.

به گزارش گیلانستان جمشید اصحابی ظهر امروز در نشست خبری تجلیل از اصحاب رسانه در سالن جلسات سپاه ناحیه مرکزی رشت با تبریک ایام عید غدیر اظهار کرد:  شیعه بودن به معنای  تبعیت کردن است لذا شیعیان، افتخار پیروی مولی‌الموحدین علی بن ابی‌طالب را دارا می‌باشند.

وی با تأکید بر لزوم حمایت از گفتمان عدم سازش‌پذیری گفت: گفتمان مقاومت باعث سربلندی ایران اسلامی  در دنیا شده و دنیا نیز به این ویژگی اذعان دارد.

فرمانده سپاه ناحیه رشت تصریح کرد: با تکیه‌بر سخن امام خمینی، انقلاب ما پیروز و به دنیا صادر شد که امروز مشاهده می‌کنیم انقلاب ما به دنیا صادرشده و واهمه مستکبران عالم از صدور انقلاب اسلامی مشهود است.

اصحابی با بیان اینکه ایران اسلامی قدرتمندتر از دوران قبل انقلاب است، خاطرنشان کرد: دوران بزن و دررو تمام‌شده و ایران اسلامی مقتدرانه از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز  بیان کرد: بیش از ۶۰ مهندس بسیجی، کشاورزان را تحت پوشش قرار داده‌اند و با اهدای ملزومات موردنیاز شیوه جدید کشاورزی را نهادینه کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت فعالیت در زمینه ساخت مسکن محرومان را از برنامه‌های در حال انجام سپاه دانست و گفت: سپاه  خدمت به محرومان را وظیفه خود می‌داند و در این راه از هیچ تلاشی مضایقه نخواهد کرد.

خبرها باید مستند ارائه شود

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در این نشست  با بیان اینکه قرآن نسبت به کسانی که جامعه را با اخبار غیر واقعی دچار تشویش می‌کنند مخالفت می‌کند، اظهار کرد: در علم رجال و علم حدیث به احادیثی اعتماد می‌کنیم که به یقین رسیده باشیم لذا ارائه مطالب به جامعه باید با یقین باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رهبر با اشاره به آیه ای در باب خبرنگاری که در سوره اسراآیه ۳۶ آمده است، افزود: خبرهایی که مهم است باید با بینه، بررسی و جستجو به‌روشنی برسد تا برای انعکاس آن مطمئن باشید.

وی با اشاره به شیوه های خبرنگاری در انعکاس اخبار تصریح کرد: خبرها باید مستند ارائه شود از این‌رو، خبرنگاران برای انعکاس خبر باید به سراغ  کسانی برود که صاحب عدل و عدالت هستند یا به صحت مطلب  خود با بینه اطمینان داشته باشند.

رهبر گفت: بسیج فعالیت‌های گسترده‌ای در عرصه اجتماعی دارد و مظلومیت خاصی هم دارد،  لذا خبرنگاران می‌توانند  مظلومیت فعالیت بسیج را با دست توانای خود  برطرف کنند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار