کد خبر : 88265
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴

رئیس سازمان صمت گیلان خبر داد؛

اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار نوروزی و ماه رمضان در گیلان

اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار نوروزی و ماه رمضان در گیلان

رئیس سازمان صمت گیلان از اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار نوروزی و ماه رمضان از اول اسفندماه در این استان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، تیمور پورحیدری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه بازار نوروزی و ماه مبارک رمضان در گیلان خبر داد و اظهار کرد: این نظارت‌ها با با هدف ثبات و کنترل قیمت‌ها در آستانه فرارسیدن شب عید و ماه مبارک رمضان از اول اسفند ماه در این استان در حال اجراست.

 

وی بر لزوم نظارت بر قیمت، توزیع و عرصه کالاهای اساسی به مردم در این ایام تاکید کرد و افزود: بازرسان صمت طبق روال هر ساله، گشت‌های مشترک با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط و بازرسی‌های میدانی در سطح بازار انجام می‌شود و در صورت بروز تخلف با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

 

پورحیدری با تاکید بر اینکه این نظارت‌ها در ۲ نوبت صبح و عصر حتی در روزهای تعطیل نیز انجام می‌شود، اضافه کرد: از آنجایی که آغاز ماه مبارک رمضان مصادف با عید نوروز است، این نظارت‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد: در این ایام بر قیمت‌های گوشت، مرغ، لبنیات و میوه کالاهای پرمصرف مردم، آش، حلیم و شیرینی و آجیل و کیف و کفش نیز در این طرح ویژه نظارت و رصد می‌شود.

 

رئیس سازمان صمت گیلان همچنین از اجرای طرح نظارتی در مناطق درون و برون‌شهری اعم از هتل‌ها، مهمان پذیرها و رستوران‌های بین‌راهی خبر داد و گفت: نظارت بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای و انبارها و سردخانه‌ها و مراکز عمده نگهداری کالا و شرکت‌های پخش نیز در این طرح نظارتی وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه مردم گزارش تخلفات را می‌توانند به سازمان از طریق شماره تماس ۱۲۴ اعلام کنند، ادامه داد: خریداران هرگونه شکایت گران فروشی و احتکار را با این سامانه شبانه روزی در میان بگذارند و یا به صورت حضوری به ادارات صمت هر منطقه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار