کد خبر : 56726
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان:

اجرای ۵۰۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس گیلان

اجرای ۵۰۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس گیلان

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان از اجرای ۵۰۰ برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در گیلان خبر داد و گفت: نمایشگاه فرهنگی و رزمی تحت عنوان «اقتدار» به صورت مجازی در استان برپا می شود.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حسین مصطفی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سالن اجتماعات دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس استان گیلان برگزار شد، با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار داریم، اظهار کرد: ملت ایران هشت سال با دفاع جانانه و بدون کمک جهانی در مقابل تمام استکبار جهانی ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران، انقلاب اسلامی را برای استقلال خواهی و تعیین سرنوشت خود برگزید، افزود: دشمن در هیچ لحظه ای از عمر انقلاب از توطئه و دسیسه علیه نظام اسلامی و ملت ایران غافل نبوده و همواره به دنبال آسیب زدن به این انقلاب است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، رمز موفقیت ملت ایران در برابر استکبار جهانی را اتکا به پروردگار و روحیه خودباوری عنوان و تصریح کرد: متکی بودن به ظرفیت های داخلی از رموز موفقیت ملت ایران در برابر دشمنان است.

مصطفی پور، هشت سال دفاع مقدس را طولانی ترین جنگ در جهان بیان کرد و گفت: ایران اسلامی پیروز نهایی این جنگ هشت ساله بود و دشمن با وجود همه امکانات به هیچ کدام از اهدافش نتوانست دست یابد.

وی با تاکید بر اینکه باید از فرهنگ ناب دفاع مقدس به عنوان انگیزه ای برای کسب سربلندی و موفقیت های کشور استفاده کنیم، گفت: برای موفقیت در عرصه هایی که امروز دچار مشکل هستیم می توانیم با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس سربلند و پیروز باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان، با بیان اینکه دشمن امروز از طریق تحریم اقتصادی به دنبال به زانو در آوردن کشور است، یادآور شد: ایران اسلامی وقتی می تواند موشک نقطه زن با کمترین خطا را اختراع کند، در عرصه اقتصادی نیز با تکیه بر خودباوری و اراده جوانانی که از فرهنگ دفاع مقدس تاسی می گیرند، می تواند موفق باشد.

مصطفی پور، با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری بر تلاش صدبرابری جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس تاکید دارند، متذکر شد: نباید بگذاریم که دفاع مقدس تبدیل به افسانه شود.

وی تجلیل از یک میلیون رزمنده دوران دفاع مقدس در دستگاه های اجرایی را از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در کشور عنوان و خاطرنشان کرد: سهم گیلان ۲۰ هزار رزمنده در دستگاه های اداری است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، از اجرای ۵۰۰ برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در گیلان خبر داد و گفت: نمایشگاه فرهنگی و رزمی تحت عنوان «اقتدار» به صورت مجازی در استان برپا می شود.

وی ادامه داد: نمایش فرهنگی و رزمی «اقتدار» امسال به صورت آبی و خاکی در دانشکده افسری امام خامنه ای زیباکنار در هشت شب برگزار و از طریق رسانه ملی پخش خواهد شد.

مصطفی پور از افتتاح ۱۳۸ واحد مسکن محرومین در استان خبر داد و اضافه کرد: گیلان متولی ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای سیل زدگان استان گلستان بود که در هفته دفاع مقدس ۸۸ واحد مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه و بسیج نقش اصلی را در طرح مواسات داشتند، تاکید کرد: در تمام شهرستان ها بسته های معیشتی و لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود.

وی روایتگری راویان دفاع مقدس در دستگاه های اجرایی استان از طریق فضای مجازی، رونمایی از سه عنوان کتاب، رونمایی از مستند شهید مدافع حرم «فرهاد خوشه بر»، تولید و پخش مسابقه «۸۰۰۰ قهرمان» از طریق رسانه ملی، تجلیل از ۴۰ پیشکسوت دفاع مقدس، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، صعود بسیجیان به قله درفک، برگزاری همایش «سه ساله های حسینی» به صورت مجازی، مسابقه کتابخوانی و نقاشی و… را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس گیلان عنوان کرد.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار