کد خبر : 24313
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

اجلاس “بین المجالس جهانی” یا خوش‌گذرانی آقای نماینده در سوئیس! / چرا به شعور مردم رشت توهین ‌می‌کنید؟!

اجلاس “بین المجالس جهانی” یا خوش‌گذرانی آقای نماینده در سوئیس! / چرا به شعور مردم رشت توهین ‌می‌کنید؟!

برای مردم پذیرفتنی نیست که به شعورشان توهین شود و با انتشار چنین تصاویر و متن بی‌پایه و اساسی سعی در فریب افکار عمومی گردد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، با آغاز تعطیلات عید نوروز و سال جدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز به مدت حدودا ۲ هفته از حضور در تهران و تشکیل جلسه در مجلس مرخص شده تا به حوزه‌های استحفاظی خود سر زده و از نزدیک پیگیر مشکلات مردم باشند.

نمایندگان شهر رشت نیز از این تعطیلی استفاده کرده و هر کدام در این ایام مشغول انجام کارها و برنامه‌های خود هستند. در این بین آقایان جبار کوچکی نژاد و محمدصادق حسنی به طور مدام (بر اساس آنچه در رسانه‌های رسمی‌شان ‌منتشر شده) با گروه‌های مختلف مردمی اعم از کارگران، فرهنگیان، ورزشکاران، هنرمندان و مخصوصا خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان دیدار نموده و ضمن تبریک سال نو به آنان، از مشکلات و دغدغه‌هایشان نیز مطلع شده و می‌شوند.

اما از دیگر نماینده رشت یعنی غلامعلی جعفرزاده هیچ خبری نبود، تا اینکه رسانه منتسب به ایشان از سفر این نماینده به کشور سوئیس جهت حل مشکلات مردم جهان خبر داد!!

جعفرزاده همچنین در یادداشتی نوشت که “در حاشیه اجلاس بین المجالس جهانی IPU نشست خوبی با نائب رئیس پارلمان آلمان خانم Claudia Roth داشتیم… خانم روت تاکید بر پایبندی بر برجام داشتند و منتقد بر رفتارهای عربستان در جنگ افروزی در منطقه داشتند و پیشنهاد کاهش تنش با دولت عربستان را عنوان نمودند و جالب اینکه از فیلم‌های ایرانی بسیار تعریف و تمجید نمودند و خواهان بازگشایی انستیتو گوته در تهران بود. بنده هم از دولت آلمان درخواست کردم رفتارهای خطرناک و تحریک آمیز ترامپ را مهار کنند…”

بدیهی است هر بیننده دانا و اهل‌سیاستی با دیدن تصاویر منتشر شده در این خصوص و خواندن یادداشت آقای نماینده و تطبیق آن با تعطیلات عید نوروز، کاملا می‌تواند به این ‌نکته پی ببرد که علت اصلی سفر آقای نماینده به کشور سوئیس، حل مشکلات مردم ایران و اروپا و جهان بوده یا….

اینکه یک‌ نماینده مجلس به جای سر و کله زدن با مردم حوزه استحفاظی خود و رویارویی با انبوه اعتراضاتشان نسبت به اوضاع نامطلوب معیشتی و بیکاری در جامعه، ترجیح می‌دهد در ایام تعطیلات نوروز به یک کشور خارجی سفر و در آنجا بدون هیچ استرس و با خیال راحت به تفریح بپردازد، به خودی خود هیچ ایرادی ندارد و نمی‌توان به نوع دیدگاه و منش فکری ایشان خرده گرفت؛ اما برای مردم پذیرفتنی نیست که به شعورشان توهین شود و با انتشار چنین تصاویر و متن بی‌پایه و اساسی سعی در فریب افکار عمومی گردد!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار