کد خبر : 43781
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱

فرماندار رودسر خبرداد:

اختصاص اعتبار ۳ میلیاردی برای بهسازی و تکمیل کارخانه کمپوست رودسر

اختصاص اعتبار ۳ میلیاردی برای بهسازی و تکمیل کارخانه کمپوست رودسر

فرماندار رودسر با اشاره به اختصاص اعتبار سه میلیارد تومانی برای بهسازی و تکمیل کارخانه کمپوست این شهر، گفت: با تکمیل این کارخانه مشکلات زیست محیطی این منطقه حل خواهد شد.

به گزارش گیلانستان حسین اسماعیل پور ظهر سه شنبه در جلسه مشکلات و مسائل حوزه شهری کلاچای در سالن اجتماعات شهرداری کلااین شهر، اظهار کرد: از محل سفر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها سه میلیارد تومان برای بهسازی و تکمیل کارخانه کمپوست رودسر اعتبار اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: با تکمیل و توسعه کارخانه کمپوست رودسر مشکلات منطقه در حوزه زیست محیطی حل خواهد شد.

فرماندار رودسر با تأکید بر اهمیت موضوع زیست محیطی و لزوم هزینه برای مشکلات ناشی از آن، گفت: از هر طرح نو و جدیدی که متضمن بهبود وضعیت پسماند شود با جدیت حمایت می کنیم.

وی در ادامه با اشاره به حمایت دولت از شهرداری‌های از محل اعتبارات ارزش افزوده و با بیان اینکه سهم پنج شهرداری شهرستان رودسر از این محل حدود ۵۰۰ میلیون تومان است، افزود: شهرداران با استفاده از این بسته حمایتی موفق به پرداخت حقوق کارکنان خود می شوند.

پرداخت ۳ میلیارد تومان بدهی شهرداری کلاچای طی یک سال اخیر

شهردار کلاچای نیز در این نشست با اشاره به وجود ۵ کیلومتر نوار ساحلی در این شهر از آن به عنوان یک ظرفیت خوب در توسعه گردشگری این شهر نام برد و اظهار کرد: انتظار داریم این سواحل همانند رودخانه‌ها به شهرداری واگذار شود تا اقدام مناسبی در راستای نظافت و جذب گردشگر انجام شود.

ابراهیم اثنی عشری وجود زباله و فاضلاب در هنگام بارندگی در سواحل را نگران کننده دانست و گفت: قطعا واگذاری سواحل به شهرداری می تواند به بهبود شرایط زیست محیطی آن کمک کند.

وی در ادامه با اشاره به تهیه و تصویب طرح جامع شهری به عنوان یکی از الزامات در فرآیند توسعه این شهر، تصریح کرد: تلاش‌های موثر و سازنده ای در راستای تحقق این امر صورت گرفته و در آینده نزدیک شاهد به ثمر رسیدن آن خواهیم بود.

اثنی عشری به وضعیت فعالیت اداره آب و فاضلاب این شهر اشاره و با بیان اینکه در حال حاضر این اداره به صورت استیجاری فعالیت می کند افزود: بی شک وجود ساختمان اداری مستقل می تواند بسیاری از مشکلات را در این شهر برطرف کند.

وی خواستار استقرار پلیس راهنمایی و رانندگی در این شهر شد و ادامه داد: در این زمینه شهرداری آمادگی هر نوع همکاری را دارد.

شهردار کلاچای با اشاره پرداخت بیش از ۳ میلیارد تومان از بدهی‌های شهرداری این شهر طی یکسال اخیر، گفت: امسال به صورت متوسط ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان از محل کمک‌های دولتی به این شهرداری اختصاص یافته است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار