کد خبر : 1732
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394- 00: 21

اختصاص ۸۹۵ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به گیلان

اختصاص ۸۹۵ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به گیلان

استاندار گیلان گفت: امسال ۸۹۵ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در بخش‌های مختلف به گیلان اختصاص داده می‌شود.

به گزارش ” در گیلان”    ، محمدعلی نجفی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری گیلان با اشاره به نگرانی سرمایه‌گذار تله‌کابین حیران آستارا، اظهار کرد: رسانه‌ها در باره سرمایه‌گذاری اظهار دلسوزی می‌کنند و به توسعه استان می‌اندیشند.

وی به اخذ مجوز تله‌کابین منطقه حیران از میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان اشاره کرد و افزود: واحد مذکور از دیگر بخش‌ها مجوز لازم را دریافت نکرده و قرار شده تا جلسه‌ای با فرماندار آستارا تشکیل شود و مشکل مجوز تله‌کابین حیران با دیگر دستگاه‌ها برطرف شود.

استاندار گیلان در ادامه با قدردانی از همکاری بانک‌های عامل در گیلان، گفت: برای تقویت صادرات غیرنفتی و ایجاد اشتغال باید رویکرد بانک‌های گیلان در پرداخت تسهیلات باشد.

وی از پرداخت ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات ضروری سفر رئیس جمهور به گیلان توسط بانک‌های عامل به متقاضیان خبر داد و تصریح کرد: امسال ۸۹۵ میلیارد تومان در بخش اعتبارات عمرانی در بخش‌های مختلف به استان اختصاص داده می‌شود.

نجفی بر تقویت بخش تعاون در گیلان تأکید کرد و  یادآور شد: بخش تعاون گیلان عقب‌ماندگی دارد و در این بخش باید تلاش ویژه انجام شود.

وی با اشاره به وجود فرصت‌های شغلی بسیار در بخش، دولتی و غیر دولتی گیلان خاطرنشان کرد: شهرداری‌های گیلان به طور مستمر استخدامی دارند و این موضوع نیازمند بررسی است.

استاندار گیلان به وجود برنامه‌های خوب برای ایجاد اشتغال در بخش گردشگری استان اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم با ایجاد فرصت‌ها بتوانیم دل مردم گیلان را شاد کنیم.

وی با تأکید براینکه به آمارهای ارایه شده از سازمان‌های رسمی احترام می‌گذاریم، خاطرنشان کرد: تشکیک در آمار به صلاح مردم و کشور نیست./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار