کد خبر : 47150
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

سید ولی الله عظمتی:

اخلاق مداری و انصاف در انتخابات کم شده/ مجلس فعلی در خواب غفلت به سر می‌برد/ کسانی که ادعای توانمندی دارند به جای شعار باید راهکار ارائه دهند

اخلاق مداری و انصاف در انتخابات کم شده/ مجلس فعلی در خواب غفلت به سر می‌برد/ کسانی که ادعای توانمندی دارند به جای شعار باید راهکار ارائه دهند

فرماندار اسبق رشت با اشاره به اینکه اخلاق مداری و انصاف در انتخابات کم شده، گفت: یک نماینده مجلس نباید وکیل الدوله باشد بلکه باید وکیل مردم بوده و از رانت، باند و فساد دوری کند.

به گزارش گیلانستان، سید ولی الله عظمتی با اشاره به شرایط حساس جامعه و مشکلات معیشتی مردم گفت: نمایندگان و مدیران باید مسئولیت پذیر باشند تا گره ای از مشکلات مردم بازگردد.

وی با تاکید بر اینکه کسانی که ادعای توانمندی دارند به جای شعار دادن باید راهکار ارائه دهند، افزود: متاسفانه حرف های تو خالی و شعارهای بی محتوا، چیزی جز عقب ماندگی بیشتر برای رشت به همراه نخواهد داشت.

فرماندار اسبق رشت اذعان داشت: تخریب و تضعیف نشان دادن دیگران راه حل مناسبی برای خودنمایی نیست. مردم امروز واقعیت ها را بخوبی درک می‌کنند و انتظار کار دارند.

عظمتی عنوان کرد: اگر می خواهیم مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی را سربلند کنیم باید در کنار مردم باشیم، دغدغه هایشان را با جان و دل بشنویم و برای حل آنها قدم برداریم.

فرمانده اسبق سپاه رشت تاکید کرد: تنها هدف باید خدمت به مردم باشد، چرا که مردم مومن و دلسوز ما، همیشه پای نظام و انقلاب ایستادگی کرده اند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه اخلاق مداری و انصاف در انتخابات کم شده، بیان داشت: یک نماینده مجلس نباید وکیل الدوله باشد بلکه باید وکیل مردم بوده و از رانت، باند و فساد دوری کند.

فرماندار اسبق رشت ادامه داد: استان گیلان نتوانست در توسعه کشور از جایگاه مطلوبی برخوردار باشد و پیشرفت استان‌های همجوار گیلان در سال‌های گذشته بیشتر از گیلان بود و رتبه چهارم پیشرفت سال ۱۳۵۵ گیلان در کشور به رتبه ۱۶ در حال حاضر کاهش پیدا کرد.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه مجلس باید در راس امور باشد، خاطر نشان کرد: نماینده مردم باید حرف مردم را بزند و آزاده باشد اما امروز عملکرد ضعیف مجلس باعث تنزل جایگاه مجلس شده است و در ذیل امور قرار گرفته است و در خواب غفلت بسر می برند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار