کد خبر : 44684
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آذر 1398- 42: 14

مردی که نیامده، گرد و خاک به پا کرد!

اداره اطلاعات، ناجا، دستگاه قضا و ثبت احوال مورد امر به معروف “کربلایی” پیرامون انتخابات قرار گرفتند+ جزئیات

اداره اطلاعات، ناجا، دستگاه قضا و ثبت احوال مورد امر به معروف “کربلایی” پیرامون انتخابات قرار گرفتند+ جزئیات

اجازه ندهید، برپا کنندگان مجالس لهو و فساد ، زور گیران، مجرمان سابقه دار ، دزدان اداری ، کسب کنندگان سرمایه های نامشروع ، متهمین به مفاسد اقتصادی و خورندگان بیت المال، در این رقابت حضور یابند.

به گزارش گیلانستان، حسن کربلایی دبیر امر به‌معروف و نهی از منکر گیلان، دبیر حزب موتلفه اسلامی استان و از فعالان بنام سیاسی و فرهنگی طی یادداشتی در فضای مجازی نوشت:

به امید پروردگار متعال و بنابر وظیفه الهی خود مایلم به چند دستگاه موثر و فعال در امر انتخابات تذکراتی را از باب امر به معروف تقدیم کنم.

۱. اداره کل اطلاعات استان

ضمن تشکر و تقدیر از همه سربازان گمنام امام زمان ع از این اداره درخواست میکنم به عنوان نهادی مسول و مطلع، فقط به اندیشه های امام خمینی که فرمودند اجازه ندهید نا اهلان و تا محرمان در راس مسولیتهای این نظام قرار گیرند و به استناد سخنان رهبری پیرامون طراحی پروژه نفوذ از سوی استکبار جهانی و به حکم عقل و ماموریت ذاتی این نهاد مقدس ،اجازه ندهید افراد ناباب و نامحرم و مجرم و نفوذی و احیانا اختلاسگر وارد میدان رقابت انتخابات نمایندگی مجلس شوند .

مردم ما به دستگاهی چون اطلاعات اعتماد دارند و انتظارشان این است که بدون ملاحظه ، به افراد فاسد اجازه فعالیت انتخاباتی ندهند .

انتظار میرود دقت لازم را مبذول داشته و به وابستگان به رژیم پهلوی، اعضاء احزاب غیر قانونی ، محرکین و شرکت کنندگان در فتنه های سالهای ۷۸, ۸۸ ، ۹۶ ، و ۹۸ ,، و همچنین کسانی که به بیت‌المال مسلمین دست اندازی کرده و یا در اعمالی چون کوه خواری ، رشوه گیری ، مفاسد اخلاقی ، حمایت از مدیران نا لایق و دزد در این استان و سوءاستفاده کننده از مدیریت و حتی در دوران نمایندگی در این دوره و ادوار گذشته فعال بوده و مرتکب اینگونه جرمها شده اند ،اجازه فعالیت ندهند ، و بایستی اطلاعات لازم در اختیار هیات‌های اجرایی و نظارت قرار گیرد .

۲. نیروی انتظامی استان

ضمن تشکر از پرسنل خدوم ناجا ، استدعا دارم با تلاش شبانه روزی اجازه ندهند ، برپا کنندگان مجالس لهو و فساد ، زور گیران، مجرمان سابقه دار ، دزدان اداری ، کسب کنندگان سرمایه های نامشروع ، متهمین به مفاسد اقتصادی و خورندگان بیت المال، در این رقابت حضور یابند.
بدیهی است ممکن است برخی افراد مرتکب اعمال خلافی شده باشند که پرونده آنان در اختیار پلیس است ، در این مرحله پلیس خدوم ما بایستی یا با سرعت از محاکم قضایی حکم لازم را دریافت کنند و یا نوع اتهام آنان در اختیار دستگاه اجرایی و نهاد نظارتی قرار گیرد.

۳. دستگاه قضایی استان

شایسته است این نهاد مقدس با دقت لازم تمامی محکومین و مرتکبین جرایم را شناسایی و اجازه ندهند افراد مسأله دار وارد این رقابت ها شوند .

دادگستری استان باید نسبت به نمایندگان همه ادوار از جمله مجلس دهم ، مدیران استانی و شهرستانی ، دارندگان اموال شبهه ناک ، کسانی که با سرعت اوضاع مالی آنان تغییر کرده ، متهمین به کلاهبرداری، رشوه دهندگان ، نفوذیها ، افراد مشکوک الهویه ، و مجرمین رسانه ای و فضای مجازی دقت لازم را مبذول داشته و اجازه ندهند نا اهلان وارد این رقابت شوند.

 ۴.  ثبت احوال استان

باید به سرعت هویت کاندیداها بررسی شود . کسانی که مشکوک المدرک بوده و یا مدارک هویتی آنان دستکاری شده و نقض و نقصی در مدارک دارند ، نباید اجازه ورود در این عرصه را پیدا کنند.

در پایان متذکر میشوم که تذکر این نکات نه به این معناست که خدای ناکرده بنده کاندیداهای محترم را متهم به انواع جرائم کردم بلکه از این باب است که همه مراقب باشیم تا قانون به درستی رعایت شود که هم این مطالبه حق فرد فرد جامعه است و هم دستگاه های این استان این حق را دارند تا بررسی‌های لازم را انجام دهند.

از طولانی شدن مطلب عذر خواهم و امیدوارم همه ما به وظایف خود آشنا باشیم و با دست خود ،خونهای پاک شهدا را پایمال نکنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار