کد خبر : 57075
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸

سریال تکراری اعضای شورای شهر رشت/

ادامه اختلافات بر سر تعیین شهردار رشت باز هم جلسه را لغو کرد!

ادامه اختلافات بر سر تعیین شهردار رشت باز هم جلسه را لغو کرد!

جلسه انتخاب شهردار رشت، یک‌بار دیگر به علت عدم حضور برخی از اعضای شورا بدون نتیجه باقی ماند.

به گزارش گیلانستان، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه شورا که به‌واسطه عدم حضور برخی از اعضای شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت به‌طور غیررسمی با موضوع انتخاب شهردار رشت برگزار شد اظهار کرد: انتخاب شهردار رشت موضوع مهمی است و متأسفانه پیش‌ازاین نیز در زمان انتخاب حامد عبدالهی به‌عنوان شهردار رشت، چهار مرحله شاهد آبستراکسیون بودیم.

رفتارهای بچه‌گانه علت مشکلات
احمد رمضانپور با بیان اینکه متأسفانه به علت برخی از رفتارهای بچه‌گانه با مشکلات فراوانی برخوردار هستیم، اظهار کرد: به‌طور یقین افرادی که چنین روحیاتی دارند دیگر هرگز نمی‌توانند در چنین جایگاهی حضور پیدا کنند.

افرادی که به عهد خود پایبند نیستند مدعی تصدی جایگاه شهردار هستند
وی با تأکید بر اینکه از قولی که داده‌ام برنمی‌گردم، گفت: افرادی که صدایشان را بلند می‌کنند و  به عهد خود پایبند نیستند مدعی تصدی جایگاه شهردار رشت هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه نباید شهر بدون مدیر باقی بماند، تصریح کرد: برخی تمایل دارند هر چیزی که باب میل آنان است رقم بخورد و بنده معتقدم که نظر اکثریت باید مورداحترام تمامی اعضای شورا باشد.

رمضانپور با تأکید بر اینکه به رضا رسولی یکی از اعضای شورای شهر رشت قولی داده‌ام، گفت: تحت هیچ شرایطی از قولی که داده‌ام برنمی‌گردم.

عدم دخالت در عزل و نصب‌ها 
وی با بیان اینکه هیچ‌گاه در دوران فعالیت هیچ‌کدام از شهرداران در عزل و نصب‌ها دخالت نکرده‌ام، تصریح کرد: یک‌بار دیگر نیز اعلام می‌کنم هر مدیری که بیاید با وی صادقانه خدمت می‌کنم و متأسفانه افرادی امروز صدایشان را بر سر من و دیگران بلند می‌کنند که در دورانی که بنده شهردار رشت بودم، دوران طفولیت خود را سپری می‌کردند.

در این جلسه یکی از اعضای شورای شهر رشت پیش از شروع جلسه و آغاز سخنان احمد رمضانپور رئیس شورای شهر رشت به علت اینکه جلسه عصر امروز  انتخاب شهردار رشت بیش از یک ساعت تأخیر دارد با مخاطب قرار دادن رئیس شورا نسبت به مدیریت وی انتقاد و جلسه را ترک کرد.

بهراد ذاکری خطاب به رئیس شورا افزود: در جلسه پیشین انتخاب شهردار رشت نیز بدون هماهنگی و  دو ساعت با تأخیر جلسه را شروع کردید و جلسه امروز نیز غیررسمی است.

سید امیرحسین علوی، محمدحسن علیپور، حجت جذب از غائبین جلسه امروز انتخاب شهردار رشت بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار