کد خبر : 43040
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به ۱۰ هزار زائر خارجی در گیلان

ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به ۱۰ هزار زائر خارجی در گیلان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: از ابتدای ورود زوار خارجی اربعین به استان گیلان تیم‌های بهداشتی و درمانی به بیش از ۱۰ هزار زائر خارجی خدمات ارائه کرده اند.

به گزارش گیلانستان ارسلان سالاری اظهار کرد: از ابتدای ورود زوار خارجی اربعین حسینی (ع) از طریق مرز زمینی آستارا دانشگاه علوم پزشکی گیلان به بیش از ۱۰ هزار زوار خارجی که اکثر از کشور جمهوری آذربایجان بوده‌اند خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کرده است.

وی در ادامه با اشاره به استقرار اکیپ‌های اورژانس گیلان در شهرهای آستارا، تالش و امامزاده هاشم رشت، گفت: زواری که دارای مشکل بودند در این پایگاه‌ها از خدمات پیش بیمارستای بهره‌مند شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تیم ۱۰ نفره بهداشتی و درمانی استان گیلان نیز در مرز مهران مستقر شده‌اند، افزود: با توجه به حجم بازگشت زوار حسینی و همچنین نزدیک شدن به ایام اربعین چهار تکنسین مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان به مرز مهران و چهار پرستار به بیمارستان ایلام اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام یک تیم ۱۰ نفره به کربلای معلی، تصریح کرد: این تیم شامل پزشک متخصص، پزشک عمومی و پرستار است که برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به زائران اربعین حسینی اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار