کد خبر : 18683
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1396 - 10:35

ارتباط دوطرفه بین استاندار و مردم به مدیر آینده روابط عمومی بستگی دارد/ 3 مدل رایج در روابط عمومی

ارتباط دوطرفه بین استاندار و مردم به مدیر آینده روابط عمومی بستگی دارد/ 3 مدل رایج در روابط عمومی

علوی زمیدانی گفت: اگر مدیر آینده روابط عمومی استانداری گیلان، اخبار استان را به اخبار استاندار ترجیح دهد، ارتباط دوطرفه بین استاندار و مردم گیلان را فراهم خواهد کرد.

به گزارش گیلانستان به نقل از پویشگران گیل، سید رضا علوی زمیدانی از کارگزاران روابط عمومی استان گیلان، با توجه به گمانه زنی های رسانه ای در خصوص مدیر آینده روابط عمومی استانداری گیلان، سه مدل از مدیریت روابط عمومی استانداری ها را برشمرد و گفت: روابط عمومی استاندار، روابط عمومی استانداری و روابط عمومی استان از جمله روشهای این مسئولیت است که اگر با راهبرد روابط عمومی استان این مسئولیت مدیریت شود منافع استان تامین خواهد شد و ارتباط دو طرفه بین استاندار و مردم استان برقرار خواهد شد.

وی سبک ترین روش مدیریت روابط عمومی در استانداری را محدود به اخبار استاندار دانست و افزود: اگر روابط عمومی استانداری محدود به اخبار استاندار شود و همه اخبار را از زبان ایشان اطلاع رسانی نماید، هم مدیریت استاندار را در جمع مردم استان به چالش می کشاند و هم افکار عمومی را نیز نسبت به ایشان حساس خواهد کرد.

علوی زمیدانی نگاه ارتباطی با همه زوایا را از خصوصیات مدیر روابط عمومی استانداری دانست و افزود: بیش از 100 دستگاه اجرایی در شورای اداری استان گیلان عضو هستند و لازم است همه روابط عمومی این دستگاهها با محوریت روابط عمومی استانداری مدیریت شود و به شدت از نگاه جناحی و حزبی پرهیز گردد.

این فعال اجتماعی و رسانه ای اضافه کرد: شناخت از ساختار سازمانی استانداری و ادارات کل استان،ماموریت های سازمانی،اجزای حاکمیت در استان،نگاههای احزاب و فعالان فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و مطالبه عامه مردم از خصوصیات بارز مدیر روابط عمومی استانداری است که می تواند  همواره تصویر شفافی از استان را به استاندار محترم ارائه نماید.

علوی زمیدانی همچنین مدیریت بر رسانه ها و توجه به دغدغه آنها را از دیگر خصوصیات مدیر روابط عمومی استانداری گیلان دانست و افزود:اگر دغدغه رسانه های مکتوب و مجازی رصد نشود و یا بصورت رپرتاژی خنثی شود، افکار عمومی مشوش خواهد شد و لازم است مدیر آینده روابط عمومی استانداری گیلان طوری مدیریت کند که نیازهای مردم استان بصورت دسته بندی و شفاف در اختیار استاندار و  تیم ایشان قرار بگیرد.

سید رضا علوی زمیدانی خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاههای آموزشی و تبیین جایگاه روابط عمومی بین مدیران دستگاهها و مسئولین روابط عمومی،ارزیابی روابط عمومی دستگاههای اجرایی با شاخص های تعریف شده،استفاده از ظرفیت روابط عمومی های بخش خصوصی،دسته بندی روابط عمومی ها به تناسب ماموریت سازمانی،پرهیز از انحصار طلبی،فعال کردن شورای روابط عمومی استان،اظهار نظر در عزل و نصب های مسئولین روابط عمومی،مدیریت بر هزینه های روابط عمومی ها در استان و کیفی سازی عملکرد روابط عمومی ها و… از بدیهی ترین وظایف مدیر روابط عمومی استانداری است که امیدوارم استاندار محترم گیلان با دستور فراخوان از  فعالان این حوزه و دریافت برنامه راهبردی و عملیاتی نسبت به گزینه مدیر آینده روابط عمومی استانداری گیلان اقدام نماید.

انتهای پیام/

print
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.