کد خبر : 7629
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1395- 25: 15

از برجام خیری ندیدیم/ آمارها باید ملموس باشد/ بیش از این اجازه ندهید به مردم فشار اقتصادی وارد شود

از برجام خیری ندیدیم/  آمارها باید ملموس باشد/ بیش از این اجازه ندهید به مردم فشار اقتصادی وارد شود

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه از برجام خیری ندیدیم، گفت: تصور کردیم با برجام ارزش پول ملی تقویت و ارز ارزان و وضعیت بهتر می‌شود اما در این موارد مردم چیزی ندیدند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده در نماز جمعه شهر رشت با اشاره به اهمیت رعایت تقوا اظهار کرد: تقوا تمرین حرکت در مدار عبودیت و فطرت است.

وی تقوا را جریانی در وجود انسان دانست که از ایمان قوی نشأت گرفته و نماز یکی از عناصر سازنده ایمان قوی بوده و جایگاه رفیعی دارد.

خطیب موقت رشت با تبریک سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع)، افزود: پیشوای یازدهم شیعیان با دوران سختی مواجه بودند و تا سن چهار سالگی در مدینه حضور داشتند و پس از آن به اجبار در عراق آمدند و در بازداشت خانگی و به شدت تحت نظر بودند و در سن ۲۸ سالگی به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه امام حسن عسکری وظیفه سنگینی در مخفی نگه‌داشتن تولد فرزندش امام زمان(عج) داشت، تصریح کرد:باید تولد امام زمان(عج) را مخفی نگه می‌داشت زیرا خلفای عباسی شنیده بودند امام زمان(عج) ظهور می‌کند.

به گفته شفیعی‌زاده، امام حسن عسکری(ع) وظیفه اطلاع تولد امام زمان(عج) را به خواص و مسؤولیت فراهم کردن زمینه غیبت را به‌عهده داشت و مردم را آماده کرد.

وی شرایط اقتصادی کشور را مناسب ندانست و گفت: در سال‌های گذشته ۳۰۰ درصد ارزش پول ملی ما کم شده، بیش از این اجازه ندهید به مردم فشار اقتصادی وارد شود.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه از برجام خیری ندیدیم، افزود: تصور کردیم با برجام ارزش پول ملی تقویت و ارز ارزان و وضعیت بهتر می‌شود اما در این موارد مردم چیزی ندیدند و مردم تا امور را نبینند باور نمی‌کنند و آمارها باید ملموس باشد.

وی با تصریح بر اینکه ظرفیت مردم پر شده است، یادآور شد: مردم به اندازه کافی مشکل دارند باید منافذ فساد بسته شود و اجازه داده نشود که به معیشت مردم فشار آید.

شفیعی‌زاده یکی از مؤلفه‌های پیشرفت کشور را توجه به مسایل علمی دانست و خاطرنشان کرد: باید به امور معنوی و جوانان انقلابی توجه داشته باشیم و در این زمینه از افرادی استفاده شود که ثبات قدم داشته باشند.

وی با محکومیت اقدام‌های تروریستی در ترکیه، افزود: کسی کشتار را دوست ندارد و اقدام‌های تروریستی که در کشور ترکیه اتفاق می‌افتد از نظر ما محکوم است.

خطیب موقت رشت با اشاره به اینکه اکنون شرایط منطقه خوب بوده و به نفع مسلمانان در حال پیشرفت است، اظهار کرد: اکنون تمام اندیشمندان غربی حاکمان آمریکا را سرزنش می‌کنند و اذعان کردند شرایط با اهداف ایران در حال پیشرفت بوده و ایران پیروز میدان است.

وی اضافه کرد: عربستان در هر عرصه‌ای با ایران مقابله کرده و به اذعان کارشناسان غربی صددرصد شکست خورده و روزی خون مردم بی‌گناه و مظلوم یمن به‌بار می‌نشیند.

شفیعی‌زاده با بیان اینکه با تدبیر مقام معظم رهبری و توکل به خداوند ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها پیروز است، یادآور شد: ۱۵ دی ماه سالروز تشکیل نهاد گزینش به فرمان امام(ره) است./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار