کد خبر : 13175
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

از حجت الاسلام رئیسی حمایت می کنم/ ایشان مصداق نمایندگی خط نورانی شهدا، امام شهدا و رهبری معظم انقلاب است

از حجت الاسلام رئیسی حمایت می کنم/ ایشان مصداق نمایندگی خط نورانی شهدا، امام شهدا و رهبری معظم انقلاب است

کسانی که در مقابل انقلاب قرار گرفته اند دیگر آشکارا بر علیه انقلاب و ارزش های آن شعار نمی دهند بلکه با الفاظ فریبنده، اصل نظام را هدف قرار داده اند و امروز ما وظیفه داریم از آن دفاع کنیم..

به گزارش گیلانستان، کیهان هاشم نیا استاندار سابق گیلان در بیانیه ای حمایت خود از حجت الاسلام رئیسی را اعلام نمود:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

امروز همه ما وظیفه و دین خطیری در برابر انقلاب اسلامی ، امام راحل، رهبری معظم انقلاب و یاران شهیدمان بر ذمّه داریم. امروز کسانی که در مقابل انقلاب قرار گرفته اند دیگر آشکارا بر علیه انقلاب و ارزش های آن شعار نمی دهند بلکه با الفاظ فریبنده و سالوسانه، اصل نظام را هدف قرار داده اند. هدف آنان نفوذ در ارکان نظام و کسب قدرت و اشغال تریبون های رسمی کشور برای تخریب همه ارزش هایست که امام عزیز و رهبر فرزانه مان دفاع از آن را اوجب واجبات می دانند. در این میدان، مراقب باشیم که بدخواهان از غفلت ما سوء استفاده نکنند. زبان نرم و شعار های فریبنده ریاکاران را برنتابید، آنان پنجه های درنده خود را زیر الفاظ لیّن خود پنهان ساخته اند تا با اندک غفلت ما طومار انقلاب اسلامی را با ارزش های پوشالی لیبرال ها در هم بپیچند. اغلب سربازان این خط نفاق، پیاده نظام خودشیفته گدای تشویق لیبرالیسم هستند که در نهایت خود قربانی همان فریبکارانی خواهند شد که اکنون حمّال الحَطَب آنان شده اند.
اینجانب همچون همه عمر بر خاک پای ولایت ایستاده ام و امروز مصداق نمایندگی خط نورانی شهدا، امام شهدا و رهبری معظم انقلاب را “حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی” می دانم و از ایشان حمایت می کنم. مخالفان عملی انقلاب و رهبری، با ایجاد ترس و وحشت از رقیب مظلوم خود، قصد اعمال دیکتاتوری دروغ و تزویر را در سر می پروراند. باطل السحر این ریاکاری، حضور آگاهانه در صحنه دفاع از ارزش های اسلامی با دست رد زدن به سینه کسانی است که در چهار سال گذشته گاه و بیگاه و در خفا و آشکار، زاویه خود را از رهبری عظیم الشان انقلاب نشان داده اند . به تاسّی از کلام نورانی امام صادق علیه‌السلام، فرد عادل صادق فقیه و با تقوا ترین را انتخاب کنید و اگر به تشخیص نرسیدید ببینید افراد متدین به کدام متمایلند، اگر باز هم تردید داشتید ببینید مخالفان آیین ما کدام را بیشتر می پسندند او را کنار بگذارید و ببینید کدامیک بیشتر خشمگینشان می کند او را برگزینید.
کیهان هاشم نیا (چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت سال ۹۶)

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار