کد خبر : 13171
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

از هرگونه ائتلاف با افراد خاص جریان چپ اعلام برائت میکنم

از هرگونه ائتلاف با افراد خاص جریان چپ اعلام برائت میکنم

به دوستانم اطمینان می دهم من همچنان انقلابی ام و به همه خطوط قرمز نظام احترام گذاشته و سرباز ولایت و انقلاب خواهم ماند، همانگونه که تاکنون نشان داده ام..

به گزارش گیلانستان، علیرضا قانع یکی از کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت در یاداشتی نوشت:

بنام خداوند اندیشه و باران
مردم شریف، فهیم، انقلابی و شهید پرور شهر رشت
سلام
#من_قانع_هستم
فرزند کوچک انقلاب که برانقلابیگری ام افتخار می کنم.
امروز علی رغم سختی های فراوانی که بخاطر پافشاری بر اصولم و عدم معامله گری با سران زر و زور در دوران تصدی بر من حادث شد و در حالیکه هنوز داغدار پرواز دختر سه ساله ام هستم ، با تمام توان به عرصه انتخابات که همان عرصه خدمتگذاری ست، وارد شدم. اما انگار باز هم دستهای پنهانی برای بقای خود و برای ادامه فرآیند سکولاریزه کردن شهر می خواهند با تخریب چهره های انقلابی دوستان را نا امید و دشمنان را شاد کنند.
این روزها قطعه عکسی در فضای مجازی منتشر شد که سندی گشته از خروج من از اصول که جای بسی تعجب دارد!!!
که ما بازهم قضاوت کنیم بی آنکه بپرسیم و تفکر کنیم. عکس اتفاقی ای که با زیرکی رقیب برای گسست در صف یاوران انقلاب و حذف یک خدمتگذار که شاید شانس بیشتری نسبت به دیگران در آن مجموعه داشت ، انتشار داده شد و متاسفانه برخی بزرگان نیز علی رغم اینکه با آنها برای حضور مشورت شده بود عجولانه تصمیماتی را گرفتند که باعث تکدر خاطر دوستان همیار و همراه انقلابی ام گردید.
بنده از همینجا ضمن برائت جستن از هرگونه ائتلاف با افراد خاص جریان چپ ، به خداوند ایزد منان قسم یاد می کنم حتی به اندازه یک همکلامی کوتاه با این افراد ارتباطی نداشته ام و نخواهم داشت و موضع من نسبت به آنان کاملا شفاف و روشن است و آنرا می توانید دریادداشت صریح من در مورخ ٩فروردين سال ١٣٩٦ با عنوان “ژنرال ها مي آيند تا صفدر حسيني ها نجومی بگير بمانند” که از خبرگزاری 8دی منتشر شد براحتی دریابید.
البته در این ایام گروه ها و لیست های متعددی به صورت صنفی و بدون در نظرگیری سلایق سیاسی افراد را در کنار هم قرار می دهند که نه من و نه دیگر کاندیداها حتی از وجود و نحوه چیدمان آنها نیز مطلع نیستیم و این نمی تواند دلیلی بر تغییر موضع افراد باشد. به دوستانم اطمینان می دهم من همچنان انقلابی ام و به همه خطوط قرمز نظام احترام گذاشته و سرباز ولایت و انقلاب خواهم ماند، همانگونه که تاکنون نشان داده ام..
در انتها کلامم را با فرمایشی از مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای عزیز(دامت برکاته) به اتمام می رسانم :
« یاد خدا را نباید از قلم انداخت ، ما هر چه داریم از توسل و توجه به حضرت ربوبیت است ؛ اوست که دلها را به سمت اهداف والا متوجه می کند ؛ اوست که دلها را غرص می کند ؛ اوست که دلها را بر روی یک نقطه ویژه مجتمع می کند. انسانها با هیچ ترفندی نمی توانند دلها را جذب و مجتمع کنند ؛ این دست قدرت الهی ست ، این کار خداست .. »
علیرضا قانع

کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار