کد خبر : 3360
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 بهمن 1394- 45: 23

اسامی نامزدهای مورد حمایت اصولگرایان گیلان در انتخابات خبرگان رهبری

اسامی نامزدهای مورد حمایت اصولگرایان گیلان در انتخابات خبرگان رهبری

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان از اعلام نامزدهای مورد حمایت اصولگرایان و نیروهای ارزشی در انتخابات خبرگان رهبری خبر داد.

حسن کربلایی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان” از اعلام نامزدهای مورد حمایت اصولگرایان و نیروهای ارزشی گیلان در انتخابات خبرگان رهبری خبر داد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحمدلله در هفتم اسفند ضمن حضور پر شور پای صندوق های رای، افرادی اصلح و دلسوز را برای این دو مجلس حساس انتخاب خواهیم کرد.

وی به لیست اعلام شده توسط جامعه مدرسین قم پیرامون خبرگان گیلان اشاره کرد و گفت: در این لیست برای استان گیلان تنها نام دو تن از بزرگواران یعنی آیت الله قربانی و آیت الله رمضانی به چشم می خورد؛ لذا از آنجایی که ما در گیلان می بایست به ۴ نفر برای این انتخابات مهم رای دهیم، با بزرگان مشورت هایی انجام شد تا دو نفر دیگر نیز مشخص شوند.

کربلایی همچنین تصریح کرد: با عنایت به وضع موجود و کسب نظر برخی از علما و مجموعه های ارزشی، نظر ما برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری حضرات آیات قربانی، رمضانی، اشکوری و رهنما می باشد.

عضو شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان در خصوص نامزدهای مورد حمایت اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز خاطرنشان کرد: همانطور که قبلا هم گفتیم لیست این افراد که حاصل نتیجه گیری و جمع بندی همه تشکلهای ارزشی و ولایی خواهد بود را به زودی اعلام می نماییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک اصولگرا سه شنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰:۵۱

ضمن عرض پوزش خدمت جناب کربلایی ، دیدگاه اصولگرایان فقط از جانب سخنگوی شورای اصولگرایان استان یعنی سردار علیزاده اعتبار دارد!

ناشناس سه شنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۹:۵۲

سخنگوی محترم اصولگرایان برای ما بسیار قابل احترام و مورد احترامند ولی قرار نیست که دیگران هیچ اظهار نظر رسانه ای نداشته باشن که…

یک اصولگرا چهارشنبه , ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱:۰۶

کسی نگفت دیگران نباید اظهار نظر رسانه ای نداشته باشند، بلکه قبل از اعلان رسمی مواضع یک جبهه یا یک جناح ،تشکل و… توسط سخنگوی رسمی ، چنین اظهاراتی حتی اگر صحیح نیز باشد کار پسندیده ای نیست !اگر چنین اظهارات درستی بعد از اعلان سخنگوی رسمی صورت گیرد نه تنها اشکال ندارد بلکه تاثیر بسزایی در حرکت رو به جلوی جبهه دارد . بعید است که جناب کربلایی با سالها سابقه کار تشکیلاتی و حزبی چنین اصل بدیهی را ندانند!امیدواریم همه ما قواعد حضور در یک فرایند سیاسی را بخوبی رعایت کنیم !

حمید چهارشنبه , ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱:۳۱

به نظر من اون کسایی که بیت و اطرافیانشون عامل فتنه د گیلان هستن نباید تو لیست بیان البته نمیدونم چرا این روزا لیست های جریان مدعی اصولگرایی در کل کشور اینقدر آبکی شده
مثلا چرا آقای علم الهدی در لیست آقایان نیست؟

رفتن به نوار ابزار