کد خبر : 37867
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵

امام جمعه خمام:

استانداری گیلان به جای تمرکز روی سخنرانی عجوزه های فتنه ۸۸ فکری به حال ساحل و تفرجگاه های ما کند

استانداری گیلان به جای تمرکز روی سخنرانی عجوزه های فتنه ۸۸ فکری به حال ساحل و تفرجگاه های ما کند

همه بدانند جوانان خمامی و گیلانی هنوز نمرده اند که شهر و استان شان را عده ای اراذل با این حرکت ها نا امن کنند.

به گزارش گیلانستان ، حجت الاسلام حامد اسد الله زاده امام جمعه خمام امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: در هفته گذشته آقای آبه نخست وزیر ژاپن، سفری به ایران اسلامی داشتند و در جریان مذاکرات شان با مسئولین نظام اسلامی، دیداری نیز با مقام معظم رهبری داشتند که تذکرات ایشان بسیار راهگشا و مورد مطالبه آحاد جامعه از دستگاه دیپلماسی است.

وی با اشاره به اینکه رهبری به آقای آبه فرمودند: « من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی دانم و هیچ پاسخی هم به او ندارم » افزود: این فرهنگ را مردم ما از رسول خاتم آموخته اند که فرمود مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود

امام جمعه خمام گفت: مردم منتظرند که در پایان مهلت ۶۰ روزه نظام اسلامی گام بعدی در مواجهه با بدعهدی و زیاده خواهی غرب برداشته شود

وی با انتقاد نسبت به عدم اصلاح جاده خمام به خشکبیجار گفت: علیرغم تذکرات و هشدارهای جدی که در جلسات خصوصی و تریبون نماز جمعه در این رابطه داده شده بود، عملا باز شاهد تغییر جدی در اصلاح این جاده مرگ نبوده ایم و تنها در ماه گذشته در دو فقره تصادف فوتی، سه نفر جان خود را از دست داده اند، بنده رسما از مسئولین اداره کل راه دعوت می کنم که از تریبون نماز جمعه توضیح دهند که چرا علیرغم وعده های چندین ساله هنوز جاده خمام به خشکبیجار به جهت استاندارد نبودن مسیر کشته می گیرد؟

وی ادامه داد: اگر واقعا مشکل اعتبار دارید بیایید رسما اعلام کنید که در توان شما نیست و پروژه را تحویل مردم و خیرین دهید تا خودشان فکری برای نجات جان فرزندان و عزیزان شان کنند.

اسدالله زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هتک حرمت بانوی ناهی از منکر در خمام گفت: در هفته گذشته متأسفانه در خمام هتک حرمتی به بانوی محجبه خمامی صورت گرفت که قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد. اینکه در شهری که ۱۷۲ شهید خون پاکشان را در راه این انقلاب فدا کرده اند تا چادری از سر ناموس شیعه نیافتد، عده ای هتاکانه و در روز روشن هتک حرمتی از جنس روضه های فاطمیه را رقم بزنند و ناموس شیعه را مورد ضرب و شتم قرار دهند و بخواهند چادر از سرش بردارند، بسیار وقیحانه و غیر انسانی است.

وی ادامه داد: مدافعان حقوق زن که با هر اتفاقی رسانه ها را از هشتگ های حمایتی پر می کردند، در کجا خفه خون گرفته اند؟ ، تا به کی مردم ما می بایست شاهد جولان دادن اراذل و اوباشی باشند که تا تعطیلاتی می شود گیلان را حیات خلوت و جولانگاه خود می کنند.

امام جمعه خمام با بیان اینکه استانداری گیلان به جای تمرکز روی سخنرانی عجوزه های فتنه ۸۸ فکری به حال ساحل و تفرجگاه های ما کند افزود: کسی با شادی و تفریح مخالف نیست ولی آیا نمی شود به جای تمرکز روی مسائل دست چندمی روی اقتصاد و فرهنگ این مردم متمرکز شد.

اسدالله زاده بابیان اینکه انتظار ما از آیت الله فلاحتی این است که به عنوان رئیس شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان، به دادستان استان، دستور پیگیری قاطع و سریع در مورد هتاکان به ناموس شیعه را بدهند، گفت: توقع جدی و آحاد امت حزب الله از دادستان گیلان این است که جهت پیگیری این جسارتی که به بانوی محجبه خمامی شده است، دستور قاطع و بازدارنده داشته باشند. تا قدری از جراحتی که به قلب غیرتمندان وارد شده است التیام یابد.

وی ادامه داد: همه بدانند جوانان خمامی و گیلانی هنوز نمرده اند که شهر و استان شان را عده ای اراذل با این حرکت ها نا امن کنند، حزب اللهی قانون مدار است و ابتدا از مسیر قانونی مطالبه خواهد کرد ولی چنانچه در روزهای آینده مردم ما شاهد برخورد قاطع با این هتاکان نباشد، جوانان انقلابی و غیرتمند خمام و گیلان آتش به اختیار، از ناموس شیعه در قبال اراذل و اوباش دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار