کد خبر : 18798
تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1396- 12: 15

استاندار قبلی گیلان و معاونین وی در سفرشان به املش وعده‌هایی به مردم دادند ولی عملی نکردند!

استاندار قبلی گیلان و معاونین وی در سفرشان به املش وعده‌هایی به مردم دادند ولی عملی نکردند!

استاندار قبلی گیلان و معاونان وی قول‌هایی به متقاضیان مسکن مهر املش دادند و کاری انجام نگرفت.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری امام جمعه املش در خطبه‌های نماز جمعه امروز املش به خسارت ناشی از بارش باران شدید و سیل آسای اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: برخی از خسارت‌ها و مشکلات ناشی از آن از کم‌کاری و بی‌توجهی در طراحی و اجرای پروژه‌های عمرانی در زیرساخت‌های شهری و روستایی است تدبیر و توجه بیشتر مسئولان و کارشناسان مربوطه را می‌طلبد.

وی گفت: استاندار قبلی و معاونان وی به همراه مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان در بازدید و افتتاح فاز اول مسکن مهر املش قول‌هایی به سایر متقاضیان مسکن مهر املش داد که این وعده وعیدهای مسئولان استانی مشمول زمان شده ولی کاری انجام نشده و این امر باعث نگرانی در متقاضیان شده است.

امام جمعه املش به سالروز شهادت میثم تمّار و درگذشت حافظ شیرازی اشاره کرد و افزود: میثم تمّار از یاران باوفای آقا امام علی(ع) بود که از قدرت سخنوری و فصاحت کلام بالایی برخوردار بود و از راویان حدیث بود و به جرم حمایت از اهل بیت پیامبر(ص) به دار آویخته شد و به شهادت رسید.

صفری گفت: حافظ شیرازی یا همان لقب لسان الغیب که برازنده اوست حافظ کل قرآن بود و قدرت نفوذ کلام و لسانی عجیبی داشت و تبحر ویژه‌ای در معارف قرآنی داشت و خیلی از فارسی‌زبانان مسلمان بعد از قرآن و نهج البلاغه برای دیوان اشعار وی احترام خاصی قائل هستند.

وی افزود: هفته نیروی انتظامی با هدف پاسداشت تلاش و کوشش شبانه‌روزی جان برکفان نیروهای انتظامی در رده ها و واحدهای مختلف این نیروی ارزشمند و زحمتکش نامگذاری شده که برای حفظ نظم و امنیت داخلی تلاش فراوان می‌کنند و شهدای بسیاری هم تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده‌اند.

امام جمعه املش به فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده معزز شهید محسن حججی اشاره کرد و گفت: در تئوری و نظریه بعضی از جامعه شناسان دنیا عمر انقلابات دنیا را چهار دهه فرض کرده‌اند در حالی که در انقلاب اسلامی ایران نسل چهارم هوشیارتر، انقلابی‌تر و آماده‌تر از نسل اول انقلاب است.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار