کد خبر : 21504
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1396- 06: 17

استاندار گیلان از چه مشاورانی خط می‌گیرد؛ مردمی یا ضدمردمی!؟

استاندار گیلان از چه مشاورانی خط می‌گیرد؛ مردمی یا ضدمردمی!؟

سالهای گذشته تمامی استانداران حتی دکتر نجفی که استاندار همین دولت در استان بوده، تقریبا هیچگاه خود را مقابل مردم قرار نداده و در این نوع حماسه های به یادماندنی، رویکردی ضدمردمی نمیگرفتند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، بیش از ۳ ماه از حضور مصطفی سالاری به عنوان استاندار در استان شهیدپرور و ولایتمدار گیلان می گذرد و عملکرد وی در این مدت کوتاه با حواشی زیادی همراه بوده است.

از فشار و اختلال در وظایف دادگستری گیلان تا اتخاذ تصمیمهایی حزبی و به دور از رویکرد اعتدالی که حتی صدای برخی اطرافیانش را هم در آورده است.

در مدت زمان حضور سالاری در گیلان شاهد سالروز ۲ مناسبت ملی یعنی ” ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی” و ” ۹دی روز میثاق امت با ولایت” بودیم که علی رغم حضور باشکوه و کم نظیر مردم در این مراسمات، جناب استاندار در هیچ کدام از این ۲ بین مردم حضور نیافت!

در سالروز یوم الله ۸دی مردم گیلان نیز که این حماسه مورد تشویق رهبر معظم انقلاب واقع گردید، نه تنها آقای سالاری در جمع ده ها هزار گیلانی ولایتمدار در این تجمعات شرکت نکرد، بلکه علی رغم تلاش برخی رسانه ها از انجام حتی یک مصاحبه معمولی و صدور یک بیانیه هم اجتناب نمود!

این درحالی است که سالهای گذشته تمامی استانداران حتی دکتر نجفی که استاندار همین دولت در استان بوده، تقریبا هیچگاه خود را مقابل مردم قرار نداده و در این نوع حماسه های به یادماندنی، رویکردی ضدمردمی نمیگرفتند.

البته نقش مشاوران در این تصمیم گیری ها خیلی می تواند موثر باشد که جناب سالاری اگر میخواهد ۴ سال در این استان خدمت کند، می بایست در حلقه مشاوران و اطرافیانش بیشتر دقت نموده تا تصمیماتش مطابق با حرکت مردم و برای مردم باشد نه حرکتی دشمت شادکن و ضد مردمی.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد دوشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۶:۳۲

بفرموده قرآن کریم هر کسی نسبت به اعمال خود آگاه ست. نجابت کردید اینگونه به جناب استاندار تذکر دادید! این حرکت استاندار یعنی فتنه ۸۸ را محکوم نمی کنم، فهمیدن آن خیلی سخت نیست. حالا باید دید در مقابل تحرکات اخیر اغتشاش رشت به بهانه گرانی چه می کنند؟ آقای استاندار اگر برام مقدور باشد برایتان تسبیح خواهم آورد. تا روزی حداقل صد بار ذکر اینجا گیلان است دیار ولایت مداران! فرزندان خلف میرزا کوچک خان!

محمد زاده دوشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۷:۰۰

متاسفانه کسانی غیر از سالاری در شرایط کنونی برای گیلان تصمیم می گیرند کسانی در استانداری پست دارند و نه تنها حضور الان اونها در استانداری سمه بلکه باعث فلاکت گیلان همین چند نفرن که بار رانت یکی از نمایندگان موج سوار رست دارن جولان میدن.

عیسی مرادبخش لمرجانباز۵۵%دفاع مقدس سه شنبه , ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹

جناب آقای استاندارباسلام وادب کمی هم به درددل جانبازانی که دست شان به جایی بندنیست گوش کنیدبه خواسته های برحق آنان توجه داشته باشیدمسولینی که امروزسوار اسبی شدنددارن می تازندبه برکت همین شهدای زنده هشت سال دفاع مقدس است متمعآبی توجهی به ماهاهم این دنیاوهم دنیای آخرت پاسخ دارد چرابایدفقط عده ایی زندگی راحت داشته باشندآیاآنانی که به جایی یامقامی وصل نیستندحق حیاط ندارندامیدواریم به دادماجانبازان غیرقابل حرکت وبی دست پا نیزتوجهی داشته باشیدوصیت امام راحل مارابفراموشی نسپاریدوسلام و علیکم ورحمت الله۰۹۱۱۸۸۴۵۳۴۵

رفتن به نوار ابزار