کد خبر : 5135
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 مرداد 1395- 47: 8

استاندار گیلان تاکنون حتی یک نشست خبری همراه با پرسش و پاسخ برگزار نکرده است!

استاندار گیلان تاکنون حتی یک نشست خبری همراه با پرسش و پاسخ برگزار نکرده است!

تاکید گلشن بر ادامه روال نشست های خبری در حالی صورت می پذیرد که دکتر نجفی از زمان انتصاب خود به عنوان استاندار تاکنون حتی یک نشست خبری که همراه با پرسش و پاسخ با خبرنگاران پايگاه هاي خبري باشد، برگزار نکرده است.

به گزارش درگیلان، یوسف گلشن، مسئول روابط عمومی استانداری گیلان در گفت و گو با خبرنگار کاشف اسرار با اشاره به برپایی نشست های خبری و پرسش و پاسخ استاندار از ابتدای شروع به کار تاکنون، بر ادامه برگزاری این نشست ها تاکید کرد!!

تاکید گلشن بر ادامه روال این نشست ها در حالی صورت می پذیرد که دکتر نجفی از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و انتصاب خود به عنوان استاندار تاکنون حتی یک نشست خبری که همراه با پرسش و پاسخ با خبرنگاران پايگاه هاي خبري باشد، برگزار نکرده است و اساساً مشخص نیست چگونه قرار است نشست هایی که اصلاً برگزار نشده اند، ادامه دار باشند!

انتقاد به عملکرد استاندار گیلان در خصوص عدم برگزاری نشست های خبری دوسویه بارها در رسانه های مختلف منعکس شده و با این وجود با عکس العملی از سوی روابط عمومی استانداری مبنی بر تایید، تکذیب و یا برگزاری یک نشست خبری پرسش و پاسخ هم همراه نبوده است. البته توجه به اینکه که مسئول روابط عمومی استانداری گیلان تصور می کند پیشتر نشست های خبری این چنینی برگزار شده است و بر ادامه دارد بودن آن هم تاکید می کند، دلیل این عدم واکنش را مشخص می کند!

تابناک اضافه می کند ؛ اواخر سال ۹۴ نیز ، استاندار در جمع بسیاری از مدیران استان و در اجتماع عظیم خبرنگاران گیلانی، از پرداخت ملبغ ناچیزی به عنوان عیدی ، وعده داد ؛ که تا به امروز همان هم محقق نشد./تابناک

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار