کد خبر : 28962
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1397- 30: 18

استاندار گیلان فردی بی‌تجربه است/ سالاری نمایندگان را تعدادی کار چاق کن می‌داند!!

استاندار گیلان فردی بی‌تجربه است/ سالاری نمایندگان را تعدادی کار چاق کن می‌داند!!

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: استاندار گیلان روز گذشته با توهین به مجمع نمایندگان استان، آنها را تعدادی کار چاق کن و باندباز خطاب کرد که البته این رفتار وی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش گیلانستان، ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت:‌ استاندار گیلان روز گذشته در جلسه‌ای با مقامات استانی نمایندگان استان گیلان را تعدادی باندباز و کار چاق کن خطاب کرد که این رفتار وی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: آقای وزیر کشور در انتصاب استاندار گیلان نسبت به مردم این استان جفا کرده و کسی را که کارنامه موفقی در استان بوشهر نداشته را به عنوان استاندار گیلان منصوب کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان اظهار داشت: من به وزیر کشور هشدار می‌دهم که با استاندار گیلان برخورد کند چرا که استاندار گیلان کاملا با نگاه سیاسی و با سلیقه سیاسی خود با افراد برخورد می‌کند و این با سیاست‌های کلی نظام همسو نیست وقتی که یک جریان بر کشور حاکم شد جریان‌های سیاسی دیگر را تحت فشار قرار دهد.

داداشی خاطرنشان کرد: ما به دنبال این نیستیم که استاندار گیلان مخالفین دولت را به عنوان مدیر به کار گیرد و کسانی هم که منتقد دولت هستند رغبتی به همکاری در عرصه مدیریتی با این آقایان ندارند.

وی در پایان گفت:‌ استاندار گیلان یک فرد بی‌تجربه است که موی خود را در آسیاب سفید کرده و هیچ تجربه‌ای در کار خود ندارد و به استان آسیب می‌زند که بازتاب رفتار این فرد به وزیر کشور بازمی‌گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار