کد خبر : 26842
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹

استاندار گیلان: مقام اول کشور در تسهیلات اشتغالزایی داریم/ نماینده رشت: رتبه گیلان در تسهیلات اشتغالزایی ۳۱ کشور است!

استاندار گیلان: مقام اول کشور در تسهیلات اشتغالزایی داریم/ نماینده رشت: رتبه گیلان در تسهیلات اشتغالزایی ۳۱ کشور است!

استاندار گیلان درحالی رتبه گیلان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را اول کشور می داند که حسنی نماینده رشت این رتبه را 31 کشور بیان کرد.

به گزارش سرویس اقتصادی گیلانستان، مصطفی سالاری استاندارگیلان روز پنجشنبه ۱۴ تیر در جلسه شورای برنامه ریزی استان با حضور محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور در سالن الغدیر استانداری با اشاره به تشکیل این جلسه در راستای بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری به گیلان  گفت: این جلسه با اولویت مسائل زیست محیطی استان تشکیل شده است.

وی با اشاره به عملکرد استان در اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: گیلان در این حوزه مقام چهارم را داراست و در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی نیز مقام اول را داریم. (لینک خبر)

استاندار با بیان اینکه کشاورزی، گردشگری و تجارت از اولویت های توسعه استان است افزود: بخش کشاورزی می تواند در اشتغال روستایی گیلان نقش موثری ایفا کند، ضمن اینکه باید از ظرفیت های گردشگری استان جهت توسعه و اشتغال بیش از این بهره برد.

و اما 2 روز بعد:

محمدصادق حسنی ظهر شنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی به‌منظور تسهیلات اشتغال روستایی به بانک‌ها وازیر شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این اعتبار با تلاشی ویژه و اقدامات گسترده به بانک‌ها به‌منظور افزایش اشتغال پرداخت شده است گفت: در کمیسیون کشاورزی با تلاش ویژه تصویب شد تا به‌جای اسناد رسمی از کشاورزان برای ضمانت دریافت تسهیلات سفته‌های بانکی پذیرفته شود.

حسنی با اشاره به اینکه پولی که از صندوق توسعه ملی به بانک‌ها واریز شده هنوز به مردم در راستای اشتغالزایی پرداخت نشده و این پول در بانک‌ها موجود است افزود: رتبه استان گیلان در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی رتبه 31 کشور است و گیلان در این حوزه جزء استان‌های آخر محسوب می‌شود. (لینک خبر)

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار