کد خبر : 26887
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 تیر 1397- 03: 18

استاندار گیلان و آمارهای “من‌درآوردی”/ بالاخره رتبه گیلان اول است، میانه یا آخر؟!

استاندار گیلان و آمارهای “من‌درآوردی”/ بالاخره رتبه گیلان اول است، میانه یا آخر؟!

این نوع تناقضات آماری از جانب مسئولین استان، بی اعتمادی مردم را به همراه دارد.

به گزارش سرویس اقتصادی گیلانستان، بعد از ادعای مصطفی سالاری استاندار گیلان در روز پنجشنبه مبنی بر اینکه رتبه اول پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کشور را استان گیلان کسب کرده است( اینجا را بخوانید)، محمدصادق حسنی یکی از نمایندگان رشت در مجلس این ادعا را رد نموده و اظهار کرد: گیلان رتبه ۳۱ کشور در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را دارد!! (اینجا را بخوانید) . جعفرزاده نماینده دیگر رشت نیز اظهار کرده بود که گیلان رتبه ۳۱ کشور را در جذب تسهیلات دارد (اینجا را بخوانید)

این نوع تناقضات آماری از جانب مسئولین استان که با واکنش تعدادی از رسانه‌های روشنگر و حتی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان مواجه شد، بی اعتمادی مردم را نیز نسبت به سخنان مسئولانشان به همراه داشت.

استاندار گیلان که گمان می‌کرد این دفعه نیز آمارهای “من‌درآوردی” اش به هدف می نشیند و باز هم مردم را با این نوع روش‌ها فریب خواهد داد، اما تیرش به سنگِ دانایی و تیزبینی مردم برخورد کرده و دروغش بر ملا شد.

سالاری وقتی با واکنش‌های رسانه‌ها مواجه شد، به سایتهای اجاره‌ای اش پناه برده و با بیان توضیحاتی در این خصوص، هم ادعای خود را پس گرفت و هم سخنان نماینده رشت را تکذیب کرد.

استاندار گیلان گفت: استان گیلان در رتبه‌های میانی پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در سطح کشور است و دلیل آن نیز زمانبر بودن تهیه برخی مقدمات در طرح‌های پیش‌بینی شده در این بخش بود.(لینک)

حال باید از سالاری پرسید که بالاخره کدام آمار درست است و رتبه گیلان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اول است، میانه یا آخر؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار