کد خبر : 54803
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399- 37: 10

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان:

استقبال از آموزش‌های برخط تابستانه/ علاقمندان در ۱۶ کارگاه تخصصی شرکت کردند

استقبال از آموزش‌های برخط تابستانه/ علاقمندان در ۱۶ کارگاه تخصصی شرکت کردند

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: از آغاز آموزش‌های برخط توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان شاهد استقبال خوب مخاطبان کودک و نوجوانان از این آموزش‌ها هستیم.

به گزارش گیلانستان، اسفندیار ضیایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز آموزش‌های برخط توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان شاهد استقبال خوب مخاطبان کودک و نوجوانان از این آموزش‌ها هستیم.

وی افزود: «عکاسی»، «نقاشی»، «پرورش صدا و کلام در قصه‌گویی»، «فن بیان و سخنوری»، «بازیگری»، «سرود» و هم‌چنین، «داستان‌نویسی»، «آشنایی با ارکان قصه‌گویی»، «آموزش اوریگامی»، «چگونه قصه‌بگوییم»، «کاردستی»، «راز دنیای ناشناخته نجوم» و «حال خوش زندگی (نوجوان خودباور)»، عناوین ۱۶ کارگاه‌های برخط در حال برگزاری است.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به روند برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی این کارگاه‌ها، گفت: ثبت‌نام دوره‌های تخصصی از ۵ تیرماه امسال و با مراجعه علاقه‌مندان به سایت gilan.kpf.ir آغاز شد و این کارگاه‌های ۸ جلسه‌ای تا ۳۰ شهریور ماه جاری و با هدایت مدرسان و مربیان برجسته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه این کارگاه‌ها نخستین تجربه برگزاری کارگاه‌های برخط است، تصریح کرد: فرصت‌سازی از تهدیدهای همه‌گیری ویروس کرونا را رضایت‌بخش و امیدوارکننده است.

ضیایی با اشاره به تغییرات اساسی در ساختارهای کانون برای ارائه هم‌زمان خدمات فرهنگی در فضای حقیقی و مجازی، گفت: این کارگاه‌ها برای فارسی زبانان سراسر دنیا برنامه ریزی شده و با توجه به استقبال، گسترده مخاطبان، شاهد افزایش این کارگاه‌ها در فصل پاییز خواهیم بود.

وی از برگزاری کارگاه‌های حضوری مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون خبر داد و با اشاره به تغییر تعداد فعالیت‌ها کانون پرورش فکری از ۴۴ فعالیت به ۶۲ فعالیت، افزود: افزایش گستره مخاطبان و تغییر ساختارهای این مجموعه فرهنگی، بسترهای مناسبی برای خدمات‌رسانی به علاقه‌مندان فراهم کرده و افزون بر برگزاری کارگاه‌های برخط، شاهد برپایی کارگاه حضوری با شرکت اعضای کودک و نوجوان این مجموعه در سطح استان گیلان هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار