کد خبر : 24515
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 فروردین 1397- 44: 22

استقبال همه مردم گیلان از نماینده جدید ولی‌فقیه و تازه‌نفس/ برای آینده استان امیدواریم

استقبال همه مردم گیلان از نماینده جدید ولی‌فقیه و تازه‌نفس/ برای آینده استان امیدواریم

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با تکریم از زحمات و خدمات آیت‌الله قربانی گفت: همه استان از نماینده جدید ولی‌فقیه تازه‌نفس در استان گیلان استقبال می‌کنند و امیدواریم روزهای آینده استان در محور خدمات فرهنگی، معنوی و اجتماعی بیش‌ازپیش باشد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری عصر امروز در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام‌جمعه رشت در سالن غدیر استانداری اظهار کرد: شجره طیبه جمهوری اسلامی ایران به چهل‌سالگی خود رسیده و اکنون درخت تنومند آن در حال بارور شدن است.

وی نخستین شکوفه‌های درخت تنومند جمهوری اسلامی را نماز جمعه نام برد و افزود: نماز جمعه بزرگ‌ترین و شیرین‌ترین میوه شجره طیبه و رحمانی در کشور است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و نماینده ولی‌فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی گفت: نداشتن نماز جمعه نقصی در مذهب شیعه بود اما به برکت انقلاب این نعمت و برکت نیز شامل حال مسلمانان شده است.

حاج علی‌اکبری با اشاره به نقش نماز جمعه در توصیف معارف انقلاب و دوران دفاع مقدس بیان کرد: مبانی ارزش‌های اسلامی و دوران طلایی دفاع مقدس ابتدا در مساجد و سپس در نماز جمعه تشکیل شد و تاریخ نشان می‌دهد در پرتو نماز جمعه رویدادهای عظیمی در نماز جمعه‌ها و اعزام نیرو به جبهه به ثبت رسیده است.

نماینده ولی‌فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی با بیان اینکه نماز جمعه نهاد پربرکت رحمانی است تصریح کرد: به برکت نماز جمعه برکت‌های بسیار زیادی ازجمله احداث حوزه‌های علمیه، بصیرت افزایی و سایر ارزش‌های انقلابی در سطح کشور و منطقه صادرشده است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه هرروز نیاز ما به امکانان نماز جمعه برای وحدت و ذکر یاد خداوند بیشتر می‌شود گفت: امیدواریم آینده ما در زمینه بصیرت و ذکر خدا هرروز در سنگرهای نماز جمعه بیش‌ازپیش باشد.

حاج علی‌اکبری با اشاره به تعابیر رهبر معظم انقلاب در متن حکم رهبری افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در متن حکم نماینده ولی‌فقیه جدید در گیلان خدمت به مردم گیلان خدمت را در راستای خدمت به هویت ایران اسلامی برشمرده است و این بسیار ارزشمند و گوهربار است.

وی با تکریم از زحمات و خدمات آیت‌الله قربانی اظهار کرد: همه استان از نماینده جدید ولی‌فقیه تازه‌نفس در استان گیلان استقبال می‌کنند و امیدواریم روزهای آینده استان در محور خدمات فرهنگی، معنوی و اجتماعی بیش‌ازپیش باشد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب از ظرفیت جوانان در اداره امور فرهنگی و فکری استان افزود: رهبری در متن ابلاغیه از بهره‌مندی بیش‌ازپیش ظرفیت جوانان در اداره امور فرهنگی و فکری استان تأکید داشته‌اند که جای بسیار تأمل و درنگ دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار