کد خبر : 52340
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399- 33: 11

تا پایان هفته جاری؛

استقرار جوی پایدار در گیلان/ رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست

استقرار جوی پایدار در گیلان/ رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به استقرار جوی پایدار تا پایان هفته جاری در استان، گفت: در این مدت احتمال وقوع رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.

به گزارش گیلانستان،محمد دادرس با اشاره به اینکه نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جو پایدار در منطقه است، اظهار کرد: با توجه به الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی برای اکثر نقاط گیلان آسمانی صاف و گاهی همراه با افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار، در بعضی نقاط وزش باد و رگبار باران و رعد و برق دور از انتظار نیست، گفت: از روز چهارشنبه با جنوبی شدن جریانات، وزش باد جنوبی و روند افزایش نسبی دما، تا اوایل هفته آینده پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه برای امروز (سه شنبه) آسمان اکثر نقاط استان ‬صاف تا نیمه ابری در پاره‌ای از نقاط همراه با مه، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است، گفت: در حال حاضر دمای شهر رشت مرکز استان گیلان نیز ۳۲ درجه سانتی گراد و بیشینه رطوبت نیز ۹۸ درصد است.

وی ادامه داد: فردا نیز برای اکثر نقاط استان گیلان آسمانی صاف و نیمه ابری گاهی شاهد افزایش ابر و وزش باد جنوبی و در برخی نقاط نیز رگبار و احتمالی وقوع رعد و برق پیش بینی شده است.

دادرس افزود: ارتفاع موج دریای خزر نیز یک متر پیش بینی شده که برای انجام فعالیت‌ها مرتبط مناسب است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار