کد خبر : 89344
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد

استقرار ۶۰ اکیپ راهداری نوروزی در محورهای گیلان

استقرار ۶۰ اکیپ راهداری نوروزی در محورهای گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از استقرار ۶۰ اکیپ راهداری در طرح راهداری نوروزی در محورهای استان گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: این اکیپ ها هم عملیات راهداری و هم عملیات حمل و نقل را انجام می دهند.

به گزارش گیلانستان، غلامعلی نیک فهم با اشاره به آغاز پیش فروش بلیت های نوروزی از اول اسفند ماه، اظهار کرد: امکان خرید حضوری و غیر حضوری بلیت برای هم استانی ها فراهم است.

 

وی سامانه های سفر، پایانه و علی بابا را ویژه رزرو غیر حضوری بلیت های نوروزی رفت و برگشت دانست و افزود: برای تهیه حضوری بلیت نیز باید در محل پایانه های شهری اقدام کرد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در گفت و گوی ویژه خبری، با بیان اینکه قیمت بلیت ها تغییر نکرده است، تصریح کرد: رانندگان ناوگان اتوبوسی حمل و نقل مسافر به واسطه بالا بودن هزینه های نگهداری تا سقف ۲۵ درصد مجاز به افزایش قیمت بلیت ها هستند؛ البته قیمت بلیت ها باید در معرض دید مسافران قرار بگیرد.

 

نیک فهم، با اشاره به اتصال راهداری زمستانی به راهداری نوروزی، تصریح کرد: در راهداری زمستانی امسال ۶۰ اکیپ با ۵۴۲ راهداری فعال بودند و لذا راهداری زمستانی را تا پایان سال ادامه خواهیم داد.

 

وی از استقرار همین ۶۰ اکیپ راهداری در طرح راهداری نوروزی در محورهای استان گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: این اکیپ ها هم عملیات راهداری و هم عملیات حمل و نقل را انجام می دهند.

 

مدیرکل راهداری گیلان با اشاره به وقوع سیلاب ۲۰ اسفند ماه در چهار شهرستان، متذکر شد: اقدام به ساخت دیوار حفاظتی در محور فومن – ماسوله خواهیم کرد؛ خطر پل ماکلوان نیز رفع شده و طی دو ماه آینده اقدام به ایمن سازی کامل این مسیر می کنیم.

 

وی از نصب روشنایی نقطه ای در محور سراوان – فومن خبر داد و عنوان کرد: در محور سیاهکل – دیلمان نیز ۱۲ کیلومتر روکش آسفالت را انجام دادیم و ۱۰ کیلومتر دیگر در دست اجراست.

 

نیک فهم از اجرای پویش همراهان سفر ایمن ویژه نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و بیان کرد: این پویش از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ لغایت ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ در چهار نقطه از مسیر سفرهای نوروزی گیلان اجرایی می شود.

 

وی چهار مجتمع خدماتی رفاهی محورهای رشت – قزوین، سیاهکل – سنگر، فومن – پونل و پونل – تالش را مجری پویش مذکور دانست و اضافه کرد: این پویش در سطح ۱۰۰ مجتمع خدماتی رفاهی کشور انجام می شود و سهم گیلان چهار مجتمع است.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار