کد خبر : 1675
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 آبان 1394- 30: 20

استکبارستیزی ملت ایران تمام‌شدنی نیست

استکبارستیزی ملت ایران تمام‌شدنی نیست

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه امروز آمریکا در تمام جبهه‌های سیاسی، نظامی، فرهنگی و… شکست خورده‌است، گفت: استکبارستیزی ملت ایران تمام‌شدنی نیست.

به گزارش درگیلان، حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی ظهر امروز در مراسم ۱۳ آبان این شهر، اظهار کرد: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار و روز تجلیل از شهدای دانش‌آموز و دانشجو و تمام شهدای انقلاب است.

وی حضور گسترده مردم در روز ۱۳ آبان را برگ زرین دیگری از تاریخ انقلاب خواند و افزود: امروز باید حرکت انقلابی نسل دیروز را برای جوانان و نوجوانانی که دوران نهضت انقلاب را درک نکرده‌اند بازگو کرد که چرا بیش از ۳۷ سال شعار «مرگ بر آمریکا» هنوز بر زبان مردم ما جاری است.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: امام راحل در مقابل تصویب قانون کاپیتولاسیون توسط رژیم پهلوی که توسط آن موجب مصونیت مستشاران آمریکایی بابت هر گونه خیانت در ایران می‌شد، ایستاد و مبارزه با استکبار را به راه انداخت.

وی کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان سال ۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام را از رویداد مهم و استکبارستیزی ملت ایران خواند و تصریح کرد: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد که خواهان استقلال و آزادی است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه مبارزه با آمریکای جهانخوار را امام راحل در کشور نهادینه کرد، گفت: ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در مقابل حزب بعث عراق ایستاد و به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه امروز دانش‌آموزان در کنار پدران پیر خود با شور انقلابی برای مبارزه با استکبار حضور یافتند، یادآور شد: این شور، خشم و مبارزه با استکبار تمام‌شدنی نیست زیرا قرآن به ما آموخته‌است که باید برای جنگ با کافران برخیزیم.

این مسئول با اشاره به اینکه آمریکا دست از دشمنی خود با ایران بر نمی‌دارد، تصریح کرد: آمریکا به دنبال ایجاد نفوذ، روزنه و فرصت بوده و مذاکرات هسته‌ای را بهانه این کار خود کرده‌است.

وی با بیان اینکه ما در مسیر مذاکرات نباید امید را در دل دشمن و یأس را در در دل دوستان ایجاد کنیم، گفت: حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی امروز به جهانیان ثابت کرد که ما در مسیر استکبارستیزی ذره‌ای عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه آمریکا می‌دانست مذاکرات هسته‌ای با ایران باغ سبز به روی آنها باز نمی‌شود، یادآور شد: آمریکا امروز در تمام جبهه‌های سیاسی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی در جهان شکست خورده‌است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ملت بیدار ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان وحدت ملی را به نمایش گذاشته و ثابت کرده که پشتیبان رهبری بوده و اجازه نمی‌دهد خون شهدای انقلاب پایمال شود./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار