کد خبر : 6694
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴

استکبار جهانی حاضر به اتمام جنگ در منطقه نیست

استکبار جهانی حاضر به اتمام جنگ در منطقه نیست

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه استکبار جهانی اذعان کرده با انقلاب اسلامی در حال جنگ است، گفت: استکبار جهانی حاضر به پایان دادن جنگ در منطقه نیست.

به گزارش گیلانستان ، خسرو عروج بعد از ظهر امروز در یادواره 418 شهید والامقام شهرستان رودبار با گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: شهدا پرورش یافته مکتب عاشورا و انقلاب اسلامی هستند.

وی ولایت‌مداری را یکی از شاخصه‌های اصلی شهدا در نبرد با دشمن عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران با درایت و تدبیر حضرت امام(ره) به ثمر رسید و حفظ و حراست از آن مهم‌ترین وظیفه ماست.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران مسیری را آغاز کرد که الگوی تمام دنیاست، ادامه داد: ملت ایران با دست خالی انقلاب اسلامی را محقق کرده است.

وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) خطبه‌های مختلفی در مسیر از مدینه به مکه و کربلا داشتند، گفت: امام حسین(ع) تعداد 32 خطبه داشت و در خطبه‌های خود به هدف قیامش پرداخت و فرمود «دین جد ما از بین رفته و جلوی جریان الهی را گرفتند».

عروج شهادت امام حسین(ع) را برای احیای جد خود دانست و افزود: اگر ما یک نفر بودیم و تمام عالم طرف مقابل ما قرار داشتند باید از دین دفاع کنیم، تمام یاران امام حسین(ع) برای مبارزه از ایشان اجازه گرفتند و امام حسین بر پیکر تمام یاران خود حاضر شد.

وی با تصریح بر اینکه استکبار جهانی اکنون اذعان کرده با انقلاب اسلامی در حال جنگ است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی حاضر به اتمام جنگ در منطقه نیست.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خداوند را خریدار جان شهدا خواند و خاطرنشان کرد: در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) 25 میلیون نفر جمعیت از تمام دنیا حتی کشورهای اروپایی حضور پیدا کردند.

وی جنگ استکبار با انقلاب اسلامی را در ابعاد مختلف دانست و خاطرنشان کرد: در جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله لبنان، دشمن اعتراف کرد انبوهی از افراد در مقابل هستند، این امر به دلیل پشتیبانی خداوند از اهل حق است.

به گفته عروج امروز از داخل و بیرون به ایران حسینی حمله می‌کنند.فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار