کد خبر : 5058
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸

استیضاح شهردار باید در همان روز رشت و دانسینگ پیاده روی برگزار می شد/ واقعا این استان بزرگتر ندارد؟!

استیضاح شهردار باید در همان روز رشت و دانسینگ پیاده روی برگزار می شد/ واقعا این استان بزرگتر ندارد؟!

فعال فرهنگی اجتماعی گفت: واقعا این استان بزرگتر ندارد؟ کسی نیست فصل الخطاب این معضلات باشد؟ چرا باید برخی رهبران فرهنگی و مذهبی استان، چهره سیّاس بخود بگیرند و نان را به نرخ روز بخورند؟

محمد عباس پور از ذاکران اهل بیت(ع) در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی درگیلان با اشاره به جلسه امروز شورای شهر رشت که منجر به مسکوت ماندن طرح استیضاح شهردار شد، اظهار کرد: بر خودم فریضه میدانم از اقدام انقلابی و جهادی شورای محترم شهر رشت در طرح استیضاح شهردار، تشکر و قدر دانی کنم البته این استیضاح در همان روز رشت و دانسینگ پیاده روی فرهنگی شهر باید برگزار می شد.

این فعال فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه سکوت بزرگان استان در مبحث دیاثت فرهنگی اخیر الذکر و مسایل هر روزه میدان اصلی شهر و ریخت پاشهای اخیر را بصلاح مرکز استان نمیدانم، خاطرنشان کرد: این در حالیست که حضرات نسبت به نصب یک تندیس و یا مجسمه در تریبونهای رسمی اعلام موضع میکنند اما نسبت به چپاول بیت المال و انسداد طرق و شوارع عام مسلمین تذکر ی نمیدهند!

وی با اشاره به اینکه حضور و مقاومت شهردار تا الان هم به پشتوانه حمایتهای بی دریغ حنجره های حمایتی فعلی اش بوده است، گفت: باید دید افرادی که فی الحال بر منتخبان شورای شهر فشار دیپلماسی و نیز رسانه ای وارد میکنند، چرا و به چه علت ندای غمض عین سر میدهند؟!

این مداح اهل بیت(ع) همچنین تصریح کرد: حالا به هر بهانه ای در آن آنتراکت (که واقعا امان از این آنتراکتها) استیضاح مسکوت ماند؛ می بایست اداره بازرسی استان و نهادهای نظارتی دیگر در این فرصت یک ماهه داده شده به شهردار وارد گود شوند و بررسی کنند که وضع زندگی مردم و رفت و آمدشان در این مدت چگونه میشود؟ تعداد امضاها کم میشود یا زیاد؟ مسکوت ماندن دیگر چه صیغه ایست، این فریادهای همه روره مردم که سکوت نمیشناسد.

عباس پور ادامه داد: فساد و فحشای موجود در این شهر چه در سطح اداری و چه در سطح اجتماعی در بعضی جاها، به ولله قلب مؤمنین و فرزندان انقلاب را بدرد آورده است. واقعا این استان بزرگتر ندارد؟ کسی نیست فصل الخطاب این معضلات باشد؟

وی در پایان ابراز نمود: چرا باید برخی رهبران فرهنگی و مذهبی استان، چهره سیّاس بخود بگیرند و نان را به نرخ روز بخورند؟ یعنی آقایان واقعا شرمنده خون شهدا و معصومیت در معرض خطر تهاجم فرهنگی و اقتصادی اینهمه جوان دختر و پسر نمی شوید.

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , 23 شهریور 1395 - 10:03

وقتی شهر صاحب نداشته باشه همین. مگه تو وکیل مردمی ؟به شما چه ؟ وجود امثالی مثل تو هستند رشت عقب مانده . به شهرهای اصفهان و تبریز و مشهدو شیرازو غیره یه نگاه بینداز .

رفتن به نوار ابزار