کد خبر : 34173
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

اظهارات جدید نماینده پرحاشیه رشت:

استیضاح کنندگان نفوذی آمریکا و اسرائیل هستند/ هزار بار دیگر هم انتخابات برگزار شود ما و اصلاح‌طلبان به روحانی رأی خواهیم داد!

استیضاح کنندگان نفوذی آمریکا و اسرائیل هستند/ هزار بار دیگر هم انتخابات برگزار شود ما و اصلاح‌طلبان به روحانی رأی خواهیم داد!

متأسفانه برخی از نمایندگان گمان می‌کنند ستاره سینما هستند و دوست دارند نقش اول بازی کنند. نکته اینجاست که این افراد درتنها نقشی که خود برای خود متصور هستند نقش اول بازی می‌کنند و کسی برای نقشی که خود به وجود آورده اند اهمیت قائل نیست.

به گزارش گیلانستان، «به استیضاح کنندگان رئیس جمهور مشکوک هستم»،«در جریان انقلابی نفوذی وجود دارد»،«چهل یا پنجاه سال آینده مشخص خواهد شد کسانی که امروز به دنبال برهم زدن آرامش مردم هستند و نقاب انقلابی گری زده اند نفوذی آمریکا و اسرائیل بوده اند»، «اگر هزار بار دیگر هم انتخابات برگزار شود دوباره به روحانی رأی خواهیم داد». این جملات سخنان جدید غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده پرحاشیه مجلس شورای اسلامی است.

گزیده اظهارات جدید این نماینده پرحاشیه و جنجالی رشت را در ادامه می خوانید:

* نباید همه بحران‌ها را گردن دولت انداخت و تلاش کرد از آب گل آلود به سود خود ماهی‌گیری کرد. به نظر می‌رسد برخی از این فرصت سوءاستفاده می‌کنند تا در جهت منافع گروهی و سیاسی خود از دولت انتقام بگیرند. بنده منکر برخی ضعف‌هایی که در دولت وجود دارد نیستم. با این وجود دولت به تنهایی دارای ضعف نیست و بلکه مجلس، قوه قضائیه و سایر نهادها نیز به اندازه خود دارای ضعف هستند. متأسفانه برخی که در گذشته شکست سیاسی خورده اند از فرصت استفاده کرده و با خود گمان می‌کنند الان همان زمانی است که باید انتقام شکست‌های سیاسی خود را از آقای روحانی بگیرند. نکته دیگر اینکه برخی جریان‌های سیاسی که در گذشته به مرور زمان از صحنه قدرت و تأثیرگذاری بر مناسبات سیاسی و اجتماعی کشور کنار رفته‌اند احساس می‌کنند در چنین فرصتی با استیضاح رئیس‌جمهور می‌توانند خود را دوباره احیا کنند و در فضای سیاسی کشور بروز و ظهور مجددی داشته باشند.

* اصلاح‌طلبان به دلیل حفظ منافع ملی و انسجام کشور رویکرد متفاوتی نسبت به گذشته در پیش گرفته‌اند وگرنه استراتژی جریان اصلاحات و اعتدالگرایان همچنان حمایت از آقای روحانی است.

* به تازگی پمپئو وزیر خارجه آمریکا به صراحت عنوان کرده که شدید ترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال خواهیم کرد و ایران در آینده با سخت ترین تحریم‌های تاریخ مواجه خواهد شد. در نتیجه تهدید امروز بسیار جدی تر از تهدید‌های گذشته است. این در حالی است که عده‌ای به ریاست جمهوری به عنوان یکی از ستون‌های اصلی نظام و انقلاب حمله می‌کنند وبه دنبال استیضاح رئیس جمهور هستند.بنده باید به صراحت عنوان کنم که در جریان انقلابی کشور نفوذی وجود دارد و سال‌ها بعد ممکن است اسنادی از این افراد به دست بیاید که نشان می‌دهد این افراد در زمین دشمن بازی می‌کرده اند.شاید برخی گمان کنند بنده از روی ناراحتی این سخنان را به زبان می‌آورم اما در واقع معتقدم این مسأله یک واقعیت غیرقابل انکار درکشور است پشت پرده آن پس از سال‌ها مشخص خواهد شد. برخی عنوان می‌کنند در جریان اصلاحات نفوذی وجود دارد که در واقع چنین نیست. البته ممکن است در هر جریان سیاسی نفوذی وجود داشته باشد. با این وجود در مقطع کنونی در جریان انقلابی که دست به چنین اقداماتی می‌زند نفوذی وجود دارد.

* من معتقدم اگر چهل سال بعد به سخنان امروز من رجوع شود و پرونده این افراد بررسی شود مشخص خواهد شد که برخی از این افراد مهره آمریکا و اسرائیل بوده اند. این افراد با مواضع انقلابی تند و رادیکالی که اتخاذ کرده‌اند برای خود یک نقابی ایجاد کرده‌اند و در پشت این نقاب به شکل‌های مختلف تیشه به ریشه انقلاب می‌زنند.کدام عقل سلیمی به خود اجازه می‌دهد در شرایطی که کشور در بحران و شدیدترین تحریم‌های تاریخی قرار گرفته طرح عدم کفایت رئیس جمهور را مطرح کنند، علیه رئیس قوه قضائیه اقدام کنند یا از سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی جلوگیری کنند.

* شاید برخی گمان کنند اغلب این افراد دارای سوابق سیاسی هستند و چنین احتمالی درباره آنها وجود ندارد.با این وجود به همان صورت که ما در کابینه رژیم صهیونیستی نفوذی داشته‌ایم و تا به این مرحله از تصمیم گیری در اسرائیل نفوذ کرده‌ایم این احتمال وجود دارد که این اتفاق برای ما نیز رخ بدهد. به هر حال هر جاسوسی با نوعی ضد جاسوسی نیز همراه خواهد شد. وضعیت برای مشخص شدن سره از ناسره کاملا مشخص است. در شرایط کنونی هرکسی که در راستای حفظ و تقویت منافع ملی فعالیت کند و در اندیشه وحدت و انسجام جامعه باشد دلسوز به کشور خواهد بود و هرکسی که به هر شکلی برخلاف منافع ملی و مصالح مردم حرکت کند نفوذی است و به دشمن وابستگی دارد.

* اگر ما در طول دوران جنگ فرماندهان نظامی را به تهران می‌آوردیم و آنها را محاکمه می‌کردیم آیا می‌توانستیم در مقابل دشمن مقاومت کنیم یا خیر. این وضعیت دقیقا مانند شرایط امروز و استیضاح رئیس جمهور است. آیا در شرایطی که کشور در وضعیت جنگی و بحران‌های بین‌المللی قرار دارد می‌تواند سکان دار مدیریت اجرایی کشور که به همه جوانب و جزئیات شرایط فعلی کشور آگاهی و احاطه دارد را مورد مواخذه قرار داد و استیضاح کرد؟ قطعا پاسخ به این سوال منفی است. در نتیجه کسانی که دست به چنین اقداماتی می‌زنند به صورت خواسته و یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می‌کنند. شرایط به شکلی رقم خورده که نمی‌توان به نیت و اهداف این افراد شک نکرد. بنده نسبت به این اقدامات مشکوک هستم و معتقدم این وضعیت عادی نیست.کجای انقلابی‌گری گفته شده در شرایطی که کشور در وضعیت جنگ اقتصادی قرار دارد عده‌ای به دنبال انتقام گیری سیاسی از رئیس جمهور باشند. در کجای فرمایشات مقام معظم رهبری چنین مسأله‌ای مطرح شده است. هیچ عقل سلیمی نمی‌تواند این مسأله را بپذیرد که برخی به نام انقلابی گری دست به چنین اقداماتی بزنند.

* جریان اصلاحات هرچه آبرو و اعتبار داشته برای حمایت از آقای روحانی هزینه کرده و تا پایان دولت نیز از آقای‌روحانی حمایت خواهد کرد. چاره‌ای به جز این نیز وجود ندارد. جریان اعتدالگرای کشور به خوبی به این مسأله آگاهی دارد که بهترین گزینه برای مدیریت کشور در دو انتخابات ریاست جمهوری گذشته آقای‌روحانی است و از بین گزینه‌های مطرح شده ایشان بهترین گزینه بوده است. بدون شک اگر هزاربار دیگر نیز انتخابات ریاست جمهوری با چنین گزینه‌هایی برگزار شود رأی ما و جریان اصلاحات آقای روحانی خواهد بود. ما با تحریم انتخابات،پای صندوق نیامدن و رأی سفید انداختن مخالف هستیم. امروز هم بهترین گزینه برای مدیریت کشور آقای روحانی است و در این مسأله هیچ شکی وجود ندارد.

* متأسفانه برخی از نمایندگان گمان می‌کنند ستاره سینما هستند و دوست دارند نقش اول بازی کنند. نکته اینجاست که این افراد درتنها نقشی که خود برای خود متصور هستند نقش اول بازی می‌کنند و کسی برای نقشی که خود به وجود آورده اند اهمیت قائل نیست.

لازم به ذکر است، بر اساس نوع استدلال های جعفرزاده ایمن آبادی باید از ایشان پرسید؛ افرادی که موانع نقد به مسئولین ناکارآمد دولتی در شرایط حساس اقتصادی کشور می‌شوند و حتی توجیه گر ناکارآمدی عجیب و غریب وضعیت فعلی برخی دولتمردان هستند، تهدیدات آمریکا جدی تر از قبل عنوان می‌کنند و به نوعی دل مردم را می لرزانند، از جریان اصلاحات که تاکنون صدها جاسوس، ضدانقلاب، کارشناس بی بی سی فارسی، صدای آمریکا، رادیو فردا  و… به خارج از کشور صادر شده، به عنوان جریان بدون نفوذی نام می‌برند و یا پیشدستانه و با صراحت کم سابقه بقیه را نفوذی آمریکا و اسرائیل می‌دانند، به این دست افراد آیا با توجه به استدالال های ایشان، بیشتر به مهره دشمن بودن نمی خورد؟! می توان از این نماینده محترم پرسید افرادی با چینین اعتقاداتی با توجه به نوع استدلال های خودشان، دقیقا مهره کدام کشور متخاصم انقلاب اسلامی هستند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار