کد خبر : 46320
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

نامه پزشک فوق تخصص قلب به رئیس بیمارستان حشمت:

اسم اينجانب را از ليست آنكالی های قلب و عروق حذف نمائید تا به جرم گناه نکرده، علیه بنده پرونده سازی نشود!

اسم اينجانب را از ليست آنكالی های قلب و عروق حذف نمائید تا به جرم گناه نکرده، علیه بنده پرونده سازی نشود!

در نامه فوق تخصص قلب گیلان به رئیس بیمارستان حشمت آمده است: اسم اينجانب را از ليست آنكالی های قلب و عروق حذف نمائید تا به جرم گناه نکرده، علیه بنده پرونده سازی نشود!

به گزارش گیلانستان، دکتر محمد اسماعیل رضایی فوق تخصص قلب و عروق و استادیار تمام وقت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در یادداشتی خطاب به پروفسور برزیگر رئیس بیمارستان حشمت رشت نوشت:

بسمه تعالي
رياست محترم بيمارستان دكتر حشمت رشت، جناب استاد برزيگر

سلام عليكم

احتراما همانگونه كه مستحضريد سالهاست حوزه جراحي قلب اين بيمارستان دولتي و دانشگاهي از مشكلات عديده رنج مي برد. از جمله عدم انجام به موقع و تاخير طولاني در انجام جراحي هاي اورژانسي قلب، تعطيلي چندين ساله كلينيك جراحي قلب اين مركز، مجبور شدن بخشي از بيماران بستري نيازمند جراحي هاي قلب اورژانسي به رضايت شخصي براي ترك اين بيمارستان و تقبّل خطرات جاني ناشي از طي مسير تا تهران، عدم انجام برخي جراحي هاي خاص در اين مركز و نيز معضلات ديگري كه مجال ذكر آن در اين نوشتار نيست. تشكيل جلسات متعدد براي بررسي و چاره جويي مشكلات مربوط به جراحي قلب اين مركز كه از جانب حضرتعالي در طول مدت كوتاه رياستتان بر اين بيمارستان برگزار شده است اقدامي بجا و درخور تقدير و تشكر مي باشد و خود شاهدي است بر وجود مشكلات و معضلات متعدد در اين حيطه كه بيماران محروم را متاثر نموده است. متاسفانه در موارد متعددي تبعات معضلات موجود در حوزه جراحي قلب اين بيمارستان بي جهت گريبانگير برخي ديگر گرديده است. از جمله آن ميتوان به پرونده ديگري اشاره نمود كه براي اينجانب در نظام پزشكي رشت تشكيل شده و بعد از گذشت بيش از يكسال از روند رسيدگي به اين پرونده و توضيحات مبسوط و مستدل اينجانب هنوز مفتوحه باقي مانده است. عجيب اينكه رييس قبلي اين بيمارستان كه در نهاد مذكور هم داراي سمت مي باشد بدون كوچكترين اشاره اي به كاستي هاي بزرگ و عديده موجود در بخش جراحي قلب بيمارستان دكتر حشمت كه خود سالهاي طولاني تصدي آنرا در دست داشته، اينبار نيز عليه اينجانب دست به قلم برده و بنده را متهم به كم كاري در انجام امورات بيمار جراحي نموده است و شواهد امر حاكي از آن است كه عنقريب يكبار ديگر عليه اينجانب بدون گناه حكم صادر خواهد شد. سوال اينجاست كه آيا گرفتن پذيرش از مركز معتبر تهران بدليل نبود امكانات جراحي قلب در اين مركز براي بيمار نيازمند جراحي قلب اورژانس بلافاصله بعد از تشخيص توسط اينجانب و اعزام سريع بيمار با امكانات و اكيپ لازمه ، اقدامي شايسته تقدير است يا توبيخ و محكوميت ؟ آيا مسوولين ذيربط بجاي متهم كردن افراد بيگناه نبايد به فكر حل و فصل كاستي هاي مهم جراحي قلب استان گيلان باشند ؟
با توجه به مشكلات مذكور مستدعي است از ماه جاري به بعد حداقل تا زمانيكه حضور و پاسخگويي جراحان قلب براي انجام امور اورژانسي بيماران اين مركز تثبيت نگرديده است، اسم اينجانب را از ليست آنكالي هاي قلب و عروق اين مركز حذف نماييد تا ديگر بيماري به اسم اينجانب در اين بيمارستان بستري نشود و بيش از اين بنده و بيمارانم تحت تاثير تبعات منفي حاصل از وضع موجود قرار نگيريم و بيشتر از اين به جرم گناهان نكرده عليه اينجانب پرونده سازي نشود .

با احترام

دكتر رضايي

98/11/02

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار