کد خبر : 27001
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷

اعتبارات سازمان فرهنگی شهرداری رشت صرف اموراتی می‌شود که با فرهنگ اسلامی مردم در تناقض است

اعتبارات سازمان فرهنگی شهرداری رشت صرف اموراتی می‌شود که با فرهنگ اسلامی مردم در تناقض است

فرمانده پایگاه مقاومت ائمه جمعه و نخبگان بسیج و طلاب و روحانیون گیلان گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت سالانه بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار دارد اما این اعتبارات صرف اموراتی می‌شود که با فرهنگ اسلامی و دینی مردم در تناقض است.

به گزارش گیلانستان، همایش فرماندهان و شورای پایگاه‌های بسیج طلاب حوزه مرکزی شهرستان رشت امروز با حضور طلاب و روحانیون بسیجی در سالن اجتماعات سپاه مرکزی ناحیه رشت برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مرکزی ناحیه رشت در این همایش با اشاره به اینکه حفظ انقلاب و پاسداری از آرمان‌های انقلاب از وظایف روحانیت است اظهار داشت: طلاب و روحانیون باید به‌درستی این وظیفه خطیر را بشناسند.

حجت‌الاسلام‌حسین رهبری با بیان اینکه حفظ نظام‌وظیفه نیز از وظایف اصلی بسیج است و طلاب با شناسایی اهمیت این وظیفه باید له درستی در تحقق آن تلاش کنند تاکید کرد: طلاب در ترویج وظیفه پاسداری از انقلاب و نظام اثرگذار هستند.

وی با تاکید بر اینکه سهم طلاب و روحانیون در شریعت اسلامی نقشی تاثیرگذار است گفت: پاسداری از اعتقادات دینی، نظام اسلامی و تداوم راه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از وظایف ذاتی بسیج طلاب است و طلاب باید در راستای رسیدن به حکومت حضرت مهدی(عج) تلاش کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مرکزی ناحیه رشت با اشاره به اینکه در جامعه کنونی صدای ظلم‌ستیزی و فساد  از زبان افرادی شنیده می‌شود که دشمنان نظام هستند خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون سکانداران نظام و انقلاب هستند و نباید در مقابل هجمه‌های دشمنان عقب‌نشینی کنند.

فرمانده حوزه مقاومت مرکزی بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان نیز در این همایش با بیان اینکه بسیج دریای عشق است و پاسداران و بسیجیان از پاسداران توانمند این دریا هستند‌ افزود: تفکر بسیجی باید همانند دوران اوایل انقلاب در جامعه امروز احیاء شود‌.

حجت‌الاسلام‌ یوسف طاهری با تاکید بر اینکه تفکر و روحیه بسیجی متشکل از اقدام و عمل است و اعتبارات و بودجه‌های بسیاری در کشور وجود دارد اما در حوزه‌های مطلوب به‌درستی صرف نمی‌شود گفت: امروز انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند حفاظت است.

وی با اشاره به اینکه  انقلابیون باید بسیج طلاب را دریابند زیرا انقلاب نیازمند حفاظت و حراست گسترده است تصریح کرد: اگر در مجموعه‌‌ها تفکر بسیجی و روحبه انقلابی باشد به طور حتم پدیده‌های شومی چون اختلاس، فساد و عدم توجه به ارباب رجوع از بین می‌رود.

فرمانده حوزه مقاومت مرکزی بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با بیان اینکه از نیمه دوم سال 96 تا سه ماه نخست امسال 427 روحانی از استان گیلان به اردو‌های راهیان اعزام شده‌اند تاکید کرد: بیش از 3 هزار و 500 طلبه بسیجی در سامانه بسیج طلاب گیلان عضویت دارند.

طاهری با بیان اینکه از این میزان بیش از هزار و 500 نفر را خواهران تشکیل می‌دهند تصریح کرد: تفکر جهادی و بسیجی هرگز از طلاب گرفته نمی‌شود و هیچ حکومت و قدرتی نمی‌تواند مانع این تفکر در طلاب شود.

فرمانده پایگاه مقاومت ائمه جمعه و نخبگان بسیج و طلاب و روحانیون گیلان نیز در این همایش خاطرنشان کرد: حکومت جمهوری اسلامی ایران با دست توانمند امام خمینی(ره) و رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری  برای مردم به ارمغان آمده است.

حجت‌الاسلام‌ عقیل حمیدی با اشاره به اینکه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی باید با اقتدار پیش رود ابراز داشت: اعتبارات فرهنگی برخی از مجموعه‌ها بسیار فراتر از افدامات و فعالیت‌های آنهاست و این امر نیازمند توجه است.

فرمانده پایگاه مقاومت ائمه جمعه و نخبگان بسیج و طلاب و روحانیون گیلان خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت سالانه بیش از 10 میلیارد تومان اعتبار دارد اما این اعتبارات صرف اموراتی می‌شود که با فرهنگ اسلامی و دینی مردم در تناقض است.

حمیدی با بیان اینکه دین اسلام ثمره پرپر شدن امام حسین(ع) حاصل تلاش و رنج امامان و معصومان (ع) است تصریح کرد: دشمنان به‌دنبال تغییر نگرش و نفوذ در اعتقادات دینی جوانان و دانشجویان هستند.

حمیدی با تاکید بر اینکه ولایت‌فقیه از برکات اسلام و قرآن است و این نعمت برای مردم ایران به ارمغان آمده است گفت: در اغتشاشات صورت گرفته در کشور حضور طلاب و روحانیون همواره پررنگ و اثرگذار بوده و روحانیون وظیفه تبلیغ و پاسداری از اسلام و نظام را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار